הצילו! הילד לא אוכל פירות וירקות – מה לעשות עם ילדים שלא אוכלים פירות וירקות ?

2

יובל, הבן שלי, בן 10 וחצי.

עד גיל שנה וחצי הוא אכל הכל – אוכל מבושל, ירקות, גבינות, בשר, פירות, והיתה לו תזונה מאוד מגוונת ומאוזנת.

בערך בזמן שבו הוא התחיל ללכת, בסביבות גיל שנה וחצי, משהו התהפך לו בפנים והוא החליט שמאותו הרגע, הוא קובע על עצמו מבחינת מה שנכנס לו לפה.

כיאה לאמא ממוצא עירקית עם גנים עירקיים, נכנסתי לסטרס והתחלתי לעשות שמיניות באויר (תרתי משמע) כדי שהוא יאכל בריא. ניסיתי הכל.

להתייעץ עם מומחים, להיות יצירתית (לטחון עוף עם מעט ירקות וליצור מזה שניצל), להכין אוכל בצורות, אכילה חברתית – כשיש ילדים אחרים סביבו שאוכלים, או שולחן עמוס בכל טוב ומבחר – וכלום לא עזר.

באיזשהו שלב בסביבות גיל 4 התייאשתי והרמתי ידיים. הילד שלי עקשן. ובררן ברמות בלתי נסבלות.

קיויתי שהויטמינצ’יק שהוא שותה והדגנים יעזרו איכשהו וימלאו את החוסרים ועכשיו הוא הגיע לגיל 10 וחצי, תחילת גיל ההתבגרות, יש לו תיאבון גדול יותר, אבל הוא עדיין מסרב לאכול אוכל בריא וחי על ג’אנק ולפעמים סתם מתעקש שלא לאכול וכל ניסיון להתעקש או לדחוף מצידי, רק מעודד אותו לקבל יותר תשומת לב לעניין ולייצר יותר התנגדות.

אז למרות שקשה לי מאוד, הרפיתי. עדיין מנסה מדי פעם ללא הצלחה, אבל מתנחמת חלקית בעובדה שהאחיות שלו אוכלות הכל , תפריט בריא ומאוזן ושאיתן לפחות אין בעיות.


ג’וס פלאס תוספי תזונה

לאחרונה פגשתי את ג’וס פלאס, שאלו למעשה מוצרים לשיפור הבריאות ואורח החיים.

יש להם שני מוצרים מעולים שכוללים קפסולות של ירקות ופירות ושייק בריאות.

המוצרים על בסיס טבעי וצמחי והם טבעוניים לחלוטין והם גם ללא גלוטן.

השימוש במוצרים לטווח ארוך מראה על שיפור משמעותי במצב הגופני ובמקרה של בעיות רפואיות כרוניות, אנשים שהשתמשו במוצרים באופן קבוע העידו שהרגישו שיפור ניכר בסימפטומים ובבעיות פיזיולוגיות שסבלו מהם לאורך שנים.

ובינינו, כשחושבים על זה, זה די הגיוני, כי ברגע שהגוף מקבל את כל הויטמינים והמינרלים שהוא זקוק להם על בסיס קבוע (ועם האופן האינטנסיבי בו אנו חיים את חיינו – זה מאוד קשה לשמור על תפריט בריא, מסודר ומאוזן), מן הסתם יהיה לו קל יותר להתמודד עם דברים ומצבים, הגוף יהיה חיוני יותר והתפקוד שלו ישתפר.

הסבר על תזונת ילדים:


קפסולות של ירקות ופירות Juice Plus

מוצר חדשני ומהפכני – קפסולות שמכילות ירקות, פירות או פירות אדומים (נוגדי חימצון)על בסיס טבעי (וטבעוני) ללא חומרים סינטתיים, ללא חומרים משמרים, והם עשירים בויטמינים ומינרלים שהגוף צריך.

הקפסולות של הפירות והירקות מכילות כל אחת כ-30 פירות או ירקות שלמעשה משלימים את החוסרים של הגוף בויטמינים ומינרלים, והם עוזרים לאנשים להבריא את הגוף ולאזן אותו.

הן אמורות להיות מוצר משלים למזון ולא במקום, אבל במקרה של ילדים שלא אוכלים ירקות ופירות וללא תזונה מאוזנת, הן בהחלט פתרון מצוין שהולך לעשות לי לפחות הרבה שקט.

לחנות לרכישת מוצרי Juice Plus ומידע נוסף לחצו כאן>>

 

ממה עשויות הקפסולות? פירות וירקות בשלים ישר מהשדה.

 כל המרכיבים ב- ג’וס פלאס נאספים כאשר הם בשיא בשלותם. משמעות הדבר שאתם מקבלים תוצרת באיכות גבוהה מאוד ישירות מהשדה !

הסחיטה הייחודית ותהליך הייבוש מוציאים את המים ואת הרכיבים שבהם לא משתמשים ומרכזים בעדינות את חומרי הצמח. משמעות הדבר שניתן לשמר חומרים מזינים רבים ככל האפשר בצורתם הטבעית.

להסבר כיצד מייצרים את ג’וס פלאס:

 

עוד חשוב לציין שכבר יש מחקרים על שימוש במוצרי ג’וס פלאס אצל ילדים על ההשפעה של הגוף ואלו הממצאים:

למעשה, לאחר שנה אחת של ג’וס פלאס:

71% מהילדים ובני הנוער צרכו פחות מזון מהיר ומשקאות קלים. מבוגרים 72%
89% מהילדים היו מודעים יותר לבריאותכם. מבוגרים 90%
71% מהילדים שתו יותר מים. מבוגרים 75%
61% מהילדים אכלו יותר פירות וירקות. מבוגרים 71%

יש לא מעט עדויות של אנשים גם כאן בישראל שמספרים שהילדים שלהם התחילו לאכול פירות וירקות לאחר תקופה עם תוספי הירקות והפירות של ג’וס פלאס, כי הגוף שלהם פשוט דרש את זה אחרי שהתרגל לצרוך אותם.


שייק טבעי ג’וס פלאס

לטובת תגבור הליך ההבראה של הגוף, בג’וס פלאס ייצרו שייק שלמעשה נותן מענה לכולם, זו אבקה שמכילה מגוון ויטמינים ומינרלים ותוספת של פירות וירקות בטעמי וניל או שוקו.

אני חייבת להודות שכשאמרו לי שהשייק מכיל פירות וירקות והוא בטעם וניל, לא הצלחתי להבין איך משהו שמורכב מירקות וחלבונים יכול להיות טעים.

מזה שבועיים וחצי שאני שותה מדי יום שייק טבעי של ג’וס פלאס בתוספת של חלב סויה, מאחר וחלב פרה גורם לי לרגישות ובינינו, הסויה הרבה יותר בריאה ממוצרי חלב.

לחנות לרכישת מוצרי Juice Plus ומידע נוסף לחצו כאן>>

 

אני מוסיפה לו מגוון פירות וקוביות קרח ונהנית משייק טעים שמשמש כארוחה לכל דבר ויש בו רק 200 קלוריות בערך לשייק.

גם הבנות שלי שבנות 6, ממש התלהבו מהשייק, ומבקשות מילק שייק. מאחר ואני מכינה אותו בבלנדר עם קוביות קרח, הוא יוצא כמו ברד\גלידה, וזה פשוט טעים וככה אני יודעת שאם הן מבקשות קינוח או חטיף אחר הצהריים, השייק עם פירות נותן מענה לצורך של המתוק והפחמימות וגם משביע ומוסיף לגוף ויטמינים ומינרלים.

מאחר ויובל לא שותה מה שקשור בוניל (ואפילו לא אוכל גלידות או עוגות, בררן כבר אמרנו?)אני ממתינה שיגיע לי המשלוח של השייק בטעם שוקו שהולך לפתוח לו את הבוקר לפני בית הספר, ולתת לו ארוחה משביעה ומזינה לפתוח איתה את היום.

ממש אוטוטו אנחנו נתחיל עם הקפסולות של Juice Plus ליובל, הגדול שלי, ואני יכולה לומר שמהרגע ששמעתי עליהן, זה גרם לי לתחושת הקלה עצומה בפנים בידיעה שהבן שלי יוכל להמשיך להתפתח ולגדול באופן ראוי ושמרבית החוסרים שיש לו כנראה בגוף – יושלמו ומפה כולנו נהיה רגועים ומרוצים.

לחנות לרכישת מוצרי Juice Plus ומידע נוסף לחצו כאן>>

אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לשלוח לי פניה בלשונית הפניה בצד, או לפנות במייל ואשמח לעזור.

[email protected]