העברנו את התאומות למיטות תינוק

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אז מה אם צפוף? סבבה לנו ככה..

יש כמה רגעים מכוננים בחייה של אמא לתינוק שמזכירים לנו שהתינוק שלנו גדל למרות שאנחנו לא שמות לב כל כך . מעבר מהחדר של ההורים לחדר של התינוק, מעבר מעריסה למיטה כי כבר צפוף, התחלת מוצקים, חזרה לעבודה ועוד כאלה שגורמים לנו, האמהות, לעצור ולקלוט שהזמן חולף בלי שנשים לב ושהפיצקלה שיש לנו גדל..

אחרי שבמהלך החודש האחרון הבנות התפרשו על העריסות בכל צורה אפשרית – לאורך , לרוחב, עם מגוון איברים שיצאו מבעד לסורגים של העריסה, החלטתי שדי. כבר שבוע שאני יושבת לבעלי על הראש שיביא את המיטות תינוק בשבילן (אחת מחברה והשניה היתה של יובל ואוחסנה אצל אמא שלי), הזמנתי להן מזרנים אורטופדיים של בייבי פנג שגם אותם היה צריך להביא, אבל לבעלי יש זמן. ביום שישי החלטתי שדי ומהבוקר פיניתי אותו מהמחשב ומהטלפון ושלחתי אותו להביא את כל הדברים.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

צפוף…

אמנם היה לי מזרן לתינוק במצב ממש חדש של יובל, אבל אחרי ילד אסטמתי אחד, העדפתי שלא לקחת סיכון עם קרדית אבק ובקטריות מאחר והמזרן אוחסן במשך 3 שנים במחסן של אמא שלי, למרות שהוא עטוף היטב בניילון, אבל בשביל עוד 500 ש”ח העדפתי לא לקחת סיכון שאחת הבנות תפתח בעיות בדרכי הנשימה. ערכתי סקר שוק קצר והחלטנו ללכת על מזרן לתינוק של חברת פנג שיש לו תו תקן, הוא אורטופדי, מתאים לתקופה הראשונית עם מזרן קשיח מצד אחד ובהמשך אפשר להפוך אותו והצד השני רך יותר, יש לו ריפוד נשלף וגם אחרי שיחות עם אנשים מהתחום הבנתי שלא חייבים להוציא 1000 ש”ח בשביל מזרן אורטופדי איכותי לתינוק ושכל הקטע הזה של ה”מזדרנים הנושמים” זה בעיקר גימיק שיווקי.
אז הלכנו על האופציה הטובה והנוחה במחיר סביר (אפילו מבחינת הגימור רואים את הרמה הגבוהה – הרוכסן של המזדרן נסתר ומאובטח כך שהתינוק לא יוכל למשוך אותו חלילה אם הוא יגיע אליו).
בכלל, אני חושבת שאנשים לא נותנים משקל מספיק לכל הקטע של המזרנים לתינוק והרבה פעמים הולכים על המזרן הכי פשוט שמקבלים עם חבילת הלידה ומשקיעים בעגלה מפוארת וחדשה, אבל מה עם הגב של התינוקות הרכים שלנו?

אז לעניינינו.

אחרי חפירות בלתי פוסקות מצידי בעלי נשבר וקם להרכיב את המיטות לבנות. זו היתה משימה לא פשוטה להכניס לחדר אחד 2 מיטות תינוק, שידה ברוחב 110 מ’, ארון ברוחב 80 ס”מ ומיטת נוער של איקאה באורך של 1.60 מ’. אחרי שהפכנו 10 פעמים את כל החדר מצאנו את הסידור האופטימלי שמשאיר אותו יחסית מסודר. חיפשתי באינטרנט רעיונות, תמונות ועצות על איך לסדר חדר תינוקות לתאומים ולא מצאתי!

אבל בסוף הצלחנו. היה לי חשוב שהמיטות יהיו קרובות כדי שהן יוכלו לתקשר האחת עם השניה ויחד עם זאת חשוב לשמור על נגישות. כשמיקמנו את שתי המיטות עם השידה באמצע זה היה די מוצלח אבל אז נזכרתי שיש לי שתי שובבות קטנות ושברגע שהן יעמדו במיטות (אני נותנת להן חודשיים גג), סביר להניח שהן יעשו סדר על השידה ויהפכו את הדברים שבמשטח ההחתלה. יובל בסביבות שנה ו-10 החליט בוקר אחד שהוא יוצא מהמיטה ועולה על השידה שהיתה סמוכה ואלמלא הייתי מגיעה באותה השניה לחדר זה לא היה מסתיים טוב. בסוף התפשרנו על סידור “ר” של המיטות כשהרגליים לצד החיבור של המיטות.  היום בבוקר נוגה הסתובבה אל עבר הצד השני של המיטה (180 מעלות) ומיה עשתה סיבוב של 90 מעלות והן קלטו האחת את השניה מבעד לסורגים והתחילו לקשקש ולהיות מאושרות מזה שהן גילו האחת את השניה.

אתמול בערב יובל החליט שהוא ישן איתן בחדר. את המיטת מעבר הישנה שלו העדפתי להשאיר למקרה שיבואו אורחים לישון אצלנו או אם יובל ירצה לישון עם הבנות. הוא פשוט הביא את השמיכה והכרית שלו, נכנס למיטה ונרדם תוך דקה וחצי בלי להתווכח. ולא, לא מפריע לו כשהן בוכות בלילה או בבוקר, הילד ישן כמו בלוק.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

יובלי מיקם את עצמו במיטה..

אז עכשיו החדר נראה קצת יותר מסודר. קניתי לבנות מצעים בסגול ובוורוד. מצחיק איך שבילד ראשון אנחנו מבזבזות כל כך הרבה זמן בהתלבטות על איזה סט נבחר למגן ראש ולמיטה ואיזה וילון ואיזו מיטה, ובילד שני – אתה לוקח מה שיש, מה שבמבצע וזהו, סוגרים עניין.. הפרופורציות משתנות. בכלל, קניתי להן מצעים רק לפני שבוע .

את יובל העברתי למיטת תינוק בגיל חודשיים, אותן משכנו כמה שהצלחנו בעריסה עד שזה נהיה כבר בלתי נסבל והן התחילו להתעורר בכל פעם כשהידיים או הרגליים נתקעו להן בין הסורגים.

אז הבנות שלי בנות 5 חודשים ושבוע. איך הזמן טס כשנהנים..

עשינו עוד וי על הצ’ק ליסט.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]