היום יומולדת 5 לבלוג 2BMOMMY!

2

עד שילדתי את התאומות תמיד אמרתי שיש לי 2 ילדים (אם לא מחשיבים את בעלי), יובלי והבלוג. שניהם נוצרו באותו היום שבו קרה הביוץ שממנו נקלטתי להריון של יובל.
היום לפני 5 שנים בדיוק. אז אזרתי אומץ אחרי תקופה שבה גלגלתי בראש את הרעיון של כתיבת בלוג, הוקסמתי מבלוגים של אמהות בחו”ל, והרגשתי שיש לי הרבה מועקות ומחשבות שאף אחד לא יבין ושאני צריכה פשוט להוציא אותן החוצה.
מהר מאוד התמכרתי לכתיבה, גיליתי שזה סוג של ריפוי בעיסוק. באותה התקופה עדיין לא ידעתי שאני היפראקטיבית (ידעתי , אבל לא אבחנו רשמית) , אבל משהו בכתיבה עזר לי להרגע.
כתבתי בשביל עצמי. לא בשביל אף אחד אחר, ממקום מאוד אותנטי והכי אמיתי וחשוף, וככה הזמן עבר והבלוג הלך וגדל.
אחרי שנה בערך כשראיתי שיש לי 40-50 גולשים ביום בלי שאני מעדכנת יותר מדי , ביקשתי מבעלי לבנות לי בלוג בוורדפרס.
היתה לי איזושהי פנטזיה שמתישהו אני אצליח להגיע למשהו כמו 1000 גולשים בחודש ואולי אפילו אצליח להרויח ממנו כסף. רעיון שנשמע בזמנו מופרך ביותר..
אבל איכשהו הבלוג הזה הוביל אותי לדרך הנכונה עבורי, מצאתי את עצמי מחדש, לפני שנתיים יצאתי לעצמאות כדי להתמקד רק בו והוא הפך לחיים שלי, לעסק, ונשאר הבייבי שלי.
היום, 5 שנים אחרי, אנחנו כבר עומדים על 100,000 כניסות בחודש, יש ל2BMOMMY אח קטן בשם BABYBUY, התחלתי את הבלוג כנשואה טריה והיום אני אמא ל-3 ילדים.

לפעמים צריך להאמין. צריך לחלום, להציב יעדים, ולעשות כל מה שצריך כדי להצליח ולהגיע אליהם. הכל אפשרי.

לרגל יום ההולדת החמישי שלנו, לקראת סוף החודש נחגוג באירוע מפנק לאמהות ואמהות שבדרך, ובנוסף, העלינו באתר פעילות נושאת פרסים ממש שווים כמו עגלה, מושב בטיחות מפנק, ביגוד לתינוק ועוד, אז כדאי לכם להתעדכן!

לקראת השנה השישית של הבלוג, יש לי הרבה תוכניות שרציתי לממש כבר בשנה הקודמת, אבל בגלל ההריון הלא פשוט שהיה לי עם התאומות , התוכניות הללו נאלצו להידחות קצת. אבל אני מאמינה שכל עכבה לטובה.
ויהיו לנו הרבה דברים מעניינים בשנה הקרובה , אנחנו כבר עובדים עליהם במרץ!

אני מסתכלת אחורה, לפני 5 שנים, לאותו ערב שבו היה לי קצת משעמם וקצת מתסכל, שנכנסתי לתפוז, ופתחתי את הבלוג והתחלתי לכתוב בלי לדעת לאן זה יקח והנה אני כאן היום, 5 שנים אחרי, עדיין כותבת.

אני רוצה בהזדמנות זו לומר תודה לכם, שאתם נכנסים וחוזרים וקוראים וממליצים, מגיבים, משתתפים ומגיעים לאירועים שלנו.
זה לא מובן מאליו, בכלל לא! אני פשוט נהנית לראות את הגידול בכניסות, מהידיעה הזו שהצלחתי לגעת בכל כך הרבה אנשים דרך הכתיבה שלי.
אני קוראת אתכם , מקבלת את המיילים האישיים ושמחה לתרום מהידע שלי וזה ממלא את הלב לקרוא אתכם כל פעם מחדש ולקבל את התמיכה גם ברגעים הקשים!
אני מתחייבת להמשיך לשמור על אמינות ואובייקטיביות, ואתם מוזמנים לשלוח לי הערות, שאלות או הצעות לשיפור.

אני רוצה להזמין אתכם להרשם לעדכונים מהאתר ולניוזלטר שלנו כדי לקבל עדכונים על מבצעים, הטבות, אירועים וכתבות חשובות!

שלכם,
חלי גורסוי

2BMOMMY

 

עדיין לא נרשמתם לרשימת הדיוור שלנו???

דואר אלקטרוני *
שם *
אזור בארץ
מספר ילדים

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]