החלקה יפנית = איכות חיים!

2

אין מה לעשות, מדי פעם יוצא לי איזה פוסט שלכאורה נראה שטחי, אבל זה חלק מהעניין.

אחרי שכבר חודש אני מסתובבת כל הזמן עם שיער אסוף שלא מסתדר ודוחה את הקץ כבר 4 חודשים עם חידוש השורשים אחרי ההחלקה הקודמת שאותה ביצעתי באוגוסט, הגעתי למצב שהגיעו מים עד נפש!
בעיקרון ההחלקה האחרונה יצאה ממש טוב, אבל מאחר וחלפו להם 8 חודשים (כמעט 9 אבל מי סופר), אז השיער שארך בינתיים ארך בצורה מתולתלת כך שהגעתי למצב שבו יש לי 10 ס”מ של תלתלים ושיער שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו, ועוד 30-40 ס”מ של שיער חלק..

אי אפשר ככה!

קמתי ביום ראשון בבוקר בקריז אחרי 10 דקות ששוב אני מנסה לסדר את השיער שלא בקוקו והוא מסרב להסתדר!

התקשרתי לבעלי, אמרתי לו שאני לא יכולה יותר ושאני חייבת לעשות חידוש שורשים. הוא אמר לי כמובן מיד “שכחי מזה”.

אמרתי לו שזה עניין של 80 ש”ח לחודש ל10 חודשים, לא ביג דיל ושזה עניין של איכות חיים.

פתאום הוא שתק, ואז אמר לי “סבבה, לכי תעשי”.

זה לא שאני חייבת את האישור שלו, שואלת יותר בשביל הפורמליות. גם אם הוא היה אומר לא זה לא מה שהיה עוצר אותי ובכל זאת מדובר על הוצאה לא קטנה אז חשוב ליידע אותו.

אז הלכתי לסידורים בבוקר, לרופא ואז למספרה לשעתיים וחצי.

עשיתי את חידוש השורשים להחלקה יפנית אצל מיקי גולן, אותו ספר שעשה לי את ההחלקה בפעם הקודמת.

גם הפעם התוצאה יצאה מדהימה! הוא ידע בדיוק מתי הזמן המדויק כדי להוציא את החומר ואחרי שעתיים חפפתי והשיער כבר יצא חלק לגמרי!

החלטתי שאני מגוונת ועושה פוני.

כבר שנים שלא היה לי פוני, מאז ההחלקה הראשונה שעשיתי לפני 6 שנים בערך.

הוא גזר לי פוני ארוך, כזה שמגיע אל מתחת לעיניים. זה אמנם היה יפה מאוד, אבל שכחתי לרגע וגם הספר שאני מרכיבה משקפיים על בסיס קבוע ולכן הפוני הציק ונתקע במשקפיים כל הזמן.

בבית התלבטתי רבות אם לקצר עוד קצת את הפוני ובסוף החלטתי שכן, בלי לחכות לו. סתם חסרת סבלנות.

אז גזרתי לי לבד את הפוני, יצא מהמם.. פתאום הפנים קיבלו צורה.

וזהו.

עד כאן הפוסט השטחי שלי בנושא החלקה יפנית.

אני יודעת שרובכם לא תהיו מסוגלים להבין מה אני מתלהבת כל כך , אבל אני בטוחה שכל בחורה עם שיער נפוח או מתולתל אוהבת את התחושה של השיער אחרי פן, כשפתאום הוא מסתדר. ועכישו בקיץ כשחם נורא אז מתקלחים בתדירות גבוהה יותר ויש גם לחות מטורפת שהיא האויב הכי גדול של הפנים. אז עם החלקה אני רק מתקלחת, מרטיבה את השיער , וזהו! הוא מסתדר מעצמו ונראה כמו שיער חלק טבעי. לא צריכה לבזבז דקה אפילו בבוקר בשביל לסדר אותו, רק מסתרקת וסיימתי!

תענוג.

איכות חיים קוראים לזה.

טוב די עם זה …

והנה תמונה שלי שאיתרתי מהתקופה המתולתלת שלי לפני כמה חודשים, ותמונה מהיום אחרי חידוש השורשים של ההחלקה.

אם מישהי מכן מתלבטת – אל! זה שווה כל שקל!

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

אחרי ההחלקה היפנית

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

לפני ההחלקה היפנית
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]