החבורה בת שנתיים!!

2

IMG_3984

יש לי כמה חברות שההיכרות שלנו היתה דרך פורום “לקראת הריון” בתפוז, לפני כ-3 שנים.

לכולנו לקח מספר חודשים עד שהצלחנו להקלט להריון, לחלקנו יותר, לחלקנו פחות, אך באותה התקופה “שרצנו” יחד בפורום, עדכנו אחת את השניה, מי קיבלה מחזור, למי היה חשד לביוץ, מי צריכה לקבל, למי מאחר ביום וחצי ומתלבטת אם לרוץ ולשרוף 20 ש”ח על בדיקת הריון או לחילופין להתאמץ וללכת לעשות בדיקת דם .

הרצון להיות אמא בער בקרבנו ואת האכזבה של הגעת המחזור (או “המכשפה”)רק אנחנו ומי שבפורום יכלה להבין. שימשנו האחת לשניה אוזן קשבת, תמכנו ברגעי משבר, כולנו מדדנו חום השחר וניסינו לפענח האחת את הגרפים של השניה ומשם נוצרה בעצם חברות מאוד טובה וקרובה.

בסביבות פברואר – מרץ 2007 פתאום היה מבול של כניסות להריון, וזו היתה תקופה של חודש שבו כל כמה ימים עוד מישהי גילתה שהיא בהריון, כך שנקלטנו יחד, הקמנו קומונה והחברות בינינו רק העמיקה והתחזקה כשעברנו יחד לפורום הריון ולידה בתפוז.

התחלנו באותה התקופה גם להפגש לעיתים תכופות בעיקר בשל הקרבה הגיאוגרפית של רובנו, ומתוך החבורה הגדולה הזו נוצר גרעין די מלוכד שלי ועוד 2 בנות, ועוד מישהי שהצטרפה אלינו לחבורה מפורום הריון ולידה, ואימצנו אותה בחום.

אמנם היינו בקשר עם נשים נוספות במהלך ההריון ועשינו מפגשים גם במהלך ההריון וגם אחרי הלידה, אבל הגרעין הזה של ארבעתנו נותר אמיץ וחזק עד היום וכולל מפגשים עם הקטנים פעם בשבועיים שלושה, לפעמים יותר, לפעמים פחות, תלוי כמה אנחנו עסוקות , אבל מצאתי בגרעין הזה חברות אמת (בא לי לפרגן להן פה כי מגיע להן!).

אפילו נסענו יחד לסופשבוע עם הבעלים והילדים והיה ממש נחמד, ואנחנו נפגשות מדי פעם לפעילויות משותפות של כל המשפחה, וזה כל כך כיף, ומאחר וחווינו יחד כל כך הרבה לפעמים אני מרגישה קרובה אליהן כי הן מסוגלות להבין דברים שעוברים עלי שחברות אחרות שלי לא יכולות להבין כי הן לא מתמודדות עם ילדים באותו הגיל ובמיוחד בתקופת ההריון וחופשת הלידה נורא התקרבנו.


היום חגגנו יחד לאיתי שקטן מיובל בשבוע, יומולדת שנתיים, וכל החבורה התאחדה יחד.

כל כך כיף לראות אותם גדלים ומשחקים יחד,הם נהיו 3 גברברים קטנים והיא ילדונת אחת מתוקה ויפה ששמה את שלושתם בכיס הקטן עם דיבור, ובעוד אנחנו (האמהות לבנים) פירפרנו ורצנו אחריהם לכל עבר, היא ישבה רוב הזמן ושיחקה יפה ובשקט, היתה ממושמעת והפנמתי כמה זה כיף בנות..

ותמונה של החבר’ה מגיל חודשיים (בתוספת של ילדה נוספת בצהוב)  :

IMG_2049





היום