דרוש נס לכבוד חנוכה

2

לאלו מכם שעוקבים אחר מעללי בתקופה האחרונה , להלן עדכון מצב.

אני זקוקה לנס, אני מאמינה בניסים שיכולים להתרחש כשמאמינים מספיק חזק.

אמנם אני כבר לא נראית כל כך בהריון אבל הוא עדיין שם וטרם יצא, אחרי שבימים האחרונים היה לי דימום חלש ומגמגם, היום הוא התחיל סוף סוף להגביר את הקצב קצת לדימום “בינוני”.

מדהים איך שבמחזור ישר עצמת הדימום חזקה ועכשיו הוא כל כך חלש ולא בטוח, כאילו מתלבט אם לצאת או לא, אבל לאט לאט התופעות של ההריון נעלמות להן ומתפוגגות, היום הסתכלתי על עצמי במראה כשהתלבשתי והייתי די מרוצה מזה שהבטן שלי די השתטחה לה בחזרה.

אני מקווה לנס, שיגרום לגוף שלי לשחרר לבד את ההריון הזה, שהרחם תתחיל לעבוד בקצת יותר אינטנסיביות ושתוך כמה ימים אני אהיה אחרי ההריון הזה ושתהיה לי הפלה טבעית אחרי השוק והטראומה שהגוף עבר אחרי 2 סיבובים של כדורי ציטוטק.

סיכמתי עם הרופא שלי שנדבר ביום ראשון ונקבע מועד לניתוח, אבל בא לי לחכות עוד שבוע ולתת לגוף להתנקות לבד.

הרי תמיד אני יכולה ללכת לגרידה וכרגע אני מרגישה טוב בסך הכל אפילו פעילות הרחם נסבלת ביותר ויש לי עד שבוע 14 אפשרות לגרידה.

אני מרגישה בפנים שהגוף שלי יכול לעשות את זה לבד ושעם קצת תמיכה של חשיבה חיובית ומדיטציות ודימיון מודרך אני יכולה לגרום לזה לקרות עד כמה שזה נשמע הזוי ותלוש מהמציאות.

ננסה, אין לי מה להפסיד, אבל הדימום המתגבר הזה בהחלט מותיר אותי היום אופטימית.

היום בבוקר היה האירוע החמיש בסדרת אירועי ההכנה ללידה שאני עורכת והיה פשוט מעולה!!

היה כיף , היתה אוירה טובה, אמנם הגיעו קצת יותר אנשים מאלו שהיו אמורים להגיע (חלק ביטלו ובסוף הגיעו אחרי שאישרנו לאחרים) אבל נראה לי שבסך הכל כולם נהנו.

מחר , כשיהיו לי קצת יותר אנרגיות אכתוב על כך בהרחבה בפוסט נפרד ואצרף גם תמונות..

כרגע אני מקפלת את עצמי למיטה. כולה 11 וחצי, אבל אני גמורה מהיום למרות שישנתי צהריים. חזרנו עכשיו ממקס אנד ברנר , ישבנו עם חברים, התפנקתי לי על וופל בלגי עם שוקולד, גלידה, קצפת, ובננות מקורמלות.

היה טוווווב!

מותר להשתולל מדי פעם, אבל רק מדי פעם..

מחר בבוקר הולכת עם יובלי לספארי עם המשפחה המורחבת שלי, בעלי נשאר בבית לעבוד, יהיה לנו יום כיף ביחד ואני מקווה שאולי התשומת לב המוגברת הזו תרגיע קצת את התקפי הדווקא שיש ליובל בשבוע האחרון, הוא פשוט הפסיק להקשיב לי והקול שלי די הלך. נקווה שזה יעזור קצת. אולי הוא מרגיש שהתרחקתי ממנו קצת עם כל המצבי רוח שאפפו אותי לאחרונה או שהוא מרגיש שמשהו עובר עלי וזו הדרך שלו להגיב לכך.

העיניים שלי נעצמות מעצמן עוד רגע,

לילה טוב..