גמילה מהרטבה בלילה – פתרון טבעי מהפכני לגמילה תוך תקופה קצרה

2
 
הורים רבים שהחלו את הליך הגמילה מחיתולים עם ילדים ופעוטות, מגלים די מהר שהגמילה בלילה לא תמיד עוברת בצורה חלקה והיא מעט יותר מאתגרת מאשר הגמילה ביום, בשל הקושי של הילד בשליטה על הסוגרים והגברת המודעות לנושא. 
 
חברת קו ירוק פיתחה כבר לפני 40 שנה מוצר מהפכני שהשתכלל עם השנים, וכיום נחשב לאחד המוצרים המובילים בתחום הגמילה מהרטבת לילה. 
 
 bedry.org מציעה מוצר שמביא את הפתרון כדי לייצר את המודעות הנדרשת למתן שתן מתוך שינה עם הליך למידה בשיתוף פעיל של הילד, חיזוק הערך העצמי שלו, ומתן תמיכה בתהליך מצד ההורים עם חיזוקים חיוביים שיתרמו להורדת הסטרס מהנושא אצל הילד. 
 
המוצר מכיל משטח עם חיישן לרטיבות, שעליו הילד ישן, והוא מחובר לבובה עם זמזם להרטבת לילה שמצפצף במידה והילד מתחיל לעשות פיפי על גבי המשטח. 
 
הבובה בעיצוב ידידותי במספר דגמים לבחירה של הילד והיא נמצאת לצד המיטה של הילד והיא מתאימה לגילאי 3 עד 7. 

גמילה מהרטבת לילה לילדים גדולים

לגילאי 7 ומעלה יש כריות עם זמזם בתוכן, בעיצובים מודרנים ומותאמים לילדים גדולים יותר. 
 
הילד שותף כבר בתחילת התהליך לבחירת הבובה או הכרית שעמה יעבור את הטיפול.
דוגמאות לבובות להליך גמילה מהרטבת לילה
באופן שכזה, הוא יכול לנקז את הרגשות החיוביים והשליליים ולחזק את ההערכה העצמית שלו דרך השימוש במוצר, לקיחת אחריות והליך הלמידה האינטראקטיבי.

 

דוגמאות לכריות עם זמזם לגמילה מהרטבת לילה

הסיבות העיקריות להרטבת לילה ראשונית

כזו שמתרחשת אחרי שהילד נגמל מחיתולים ביום, אך לא לגמרי בלילה, היא סיבה מולדת תורשתית שגורמת לחוסר שליטה על רפלקסים בגוף יחד עם הערכה עצמית נמוכה.
 
הדרך הכי טובה לגמול את הילד מהרטבת לילה, היא באמצעות חיזוק ההערכה העצמית, חינוך בתהליך  למידה משותף לילד ולהורה והקניית הרגלים חדשים באמצעות מכשיר עם זמזם להרטבת לילה.
כל זאת נעשה כשהילד שותף פעיל בתהליך ולומד לקחת אחריות – דבר המחזק את תחושת הערך שלו.

 

איך פועל המוצר?

במידה והילד מרטיב את המשטח הרגיש לנוזלים, הזמזם מצפצף מיידית ומעיר את הילד ואת ההורה. 

יחד עם ההורה הילד לומד להתעורר כאשר יש לו פיפי ובתוך זמן קצר ניתן לראות שיפור בהליך הלמידה וההרגל של הגוף.  
די מהר הילד לומד לשלוט על הגוף ולהרגיש כאשר הוא צריך להתפנות, ובמרבית המקרים, בתוך זמן קצר, המשתנה מילד לילד ויכול לקחת ימים עד שבועות, הילד נגמל מהרטבה בלילות. 

 


להסבר על המוצר והתהליך:

בשונה מטיפול בכדורים שרק גורמים לייבוש הגוף או כל מיני שיטות אחרות, הגמילה באמצעות המכשיר היא כמעט בכל המקרים המבוססים על מקרה פיזיולוגי – לצמיתות,  מאחר והמכשיר מייצר תהליך למידה והשרשת הרגלים בגוף הילד, ובשל העובדה שיש חזרה על הליך הלמידה מדי לילה באמצעות הזמזם, הסיכוי שהילד יחזור להרטיב שוב, הוא קלוש. 
 
אלפי הורים כבר התנסו והשתמשו במוצר והיו מופתעים מהמהירות והקלות של הטיפול –  שהוא טבעי לחלוטין ומבוסס על מחקרים ופיתוח בליווי יועצים מומחים לחינוך ובוגרי מכון וינגייט המומחים להתעמלות פיזיולוגית, כך שהליך הגמילה מזורז. 
 
תמיכה להורים 
תהליך הגמילה של הילד מלווה בצוות של נציגים מקצועיים שזמינים לשאלות ההורים בנוגע להליך הגמילה עם זמינות גבוהה, טיפים וכלים לטובת הצלחת תהליך הגמילה. 
את אפקט הלמידה כבר ניתן לראות לאחר הלילה הראשון של ההתנסות במוצר, כ-80% מהילדים לומדים במהירות. 
 
המכשיר מיועד למכירה ולא להשכרה ויוכל לשמש גם ילדים נוספים במשפחה. 
 

להזמנת זמזם לגמילה מהרטבת לילה לחצו כאן >>

הסבר מפורט על המוצר :