ברית מילה – איפה ניתן לערוך ברית מילה וכיצד מארגנים אירוע מכובד, בהקדם

b

אירוע ברית מילה שונה במובנים רבים מאירועים אחרים שאנחנו מבקשים לארגן. מעבר לשמחה וההתרגשות שמלווים אירוע כזה, הרי שישנם דברים מסוימים שצריך לדעת ולהכיר בהם, לפני שמתחילים לתכנן את האירוע, כך שיהיה ניתן לעשות זאת בצורה מסודרת ומכובדת.

הסיבה העיקרית שאירוע ברית מילה שונה מאירועים אחרים, הוא חלון הזמן הקצר שעומד לרשותנו בשביל לארגן אותו. חלון הזמן הקצר נובע מכך שאנחנו נתחיל לתכנן אותו רק אחרי הלידה, כשהכל יעבור בצורה מסודרת, בטוחה, הילד יצא לאוויר העולם בריא ושלם וכן האימא תעבור את הלידה בשלום. מעבר לכך שלא נרצה להתגרות במזל, הרי אם חס וחלילה קורה משהו, ייתכן ולא נוכל לארגן את האירוע כפי שאנחנו רוצים.

לרשותנו עומד שבוע ימים לתכנן את אירוע ברית מילה. זאת להבדיל מאירועים אחרים, חתונות, בר ובת מצווה, ימי הולדת וכדומה, אז עומדים לרשותנו שבועות וחודשים ארוכים לתכנון וארגון. במקרה של ברית מילה, תוך שבוע אנחנו צריכים למצוא מקום, להזמין אורחים, לארגן קייטרינג ושאר הדברים הרלוונטיים עבור האירוע. כל זה בזמן שאנחנו עדיין אפופי התרגשות מהלידה והאימא מתאוששת ממנה.

איפה ניתן לערוך אירוע ברית מילה

להבדיל מאירועים פרטיים אליהם אנחנו נרצה להזמין קרובי משפחה וחברים, דוגמא חתונה או בר מצווה, הרי שאירוע ברית מילה ניתן לערוך במקומות רבים ולא חייבים בהכרח לחפש אולם אירועים גדול.

למשל, אפשר להזמין אולם קטן המתאים לכמות מצומצמת של אורחים. אפשר גם למצוא חדרי אירועים במסעדות ובתי קפה שיכולים להתאים לאירוע. ישנם זוגות הבוחרים לערוך את האירוע בבית שלהם או בבית הורים מאחד הצדדים, אז בדרך כלל נהוג להזמין רק בני משפחה קרובים ובשלב מאוחר יותר לערוך מסיבה לקרובי משפחה וחברים.

כמו כן, אפשר כמובן לערוך אירוע ברית מילה באולמות אירועים בסדרי גודל שונים. הכל תלוי בשאלה, כמה אורחים רוצים להזמין לאירוע, מתי מתכוונים לערוך אותו וכמובן מה הזמינות של אולם או גן אירועים, כזה או אחר.

איך יוצרים אירוע מכובד ויפה?

אירוע ברית מילה שונה מאירועים אחרים, לא רק בגלל חלון הזמן הקצר הקיים לתכנון וארגון, אלא גם במאפיינים שלו.

למשל, אירוע ברית מילה נהוג לערוך בשעות הצהריים או אחר הצהריים. להבדיל מחתונות או בר מצווה, לא מדובר באירוע שנהוג לערוך בערב. על מנת לפגוע בשעות השינה של התינוק ושל ההורים העייפים.

כמו כן, באירוע ברית מילה להבדיל מאירועים אחרים, הדגש הוא על הטקס וכן על האוכל. קיים פחות דגש על מאפיינים כמו מוזיקה. ברוב המקרים נהוג להזמין תקליטן בשביל להנעים את הזמן של האורחים אבל לא בשביל להרקיד אותם. באופן כללי, באירוע ברית מילה יש פחות ספקים מעורבים לעומת אירועים גדולים כמו חתונות או בר ובת מצווה.

resized_pexels-photo-6183460.jpeg ,קרדיט ל Marina Abrosimova באתר PEXELS

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *