בלה – מוצרי קוסמטיקה, מוצרי איפור, בשמים באינטרנט, קניות אונליין בחנות הפארם שלכן Bela

2

תכירו את אתר בלה מוצרי קוסמטיקה, מוצרי איפור, בשמים באינטרנט קניות אונליין בחנות הפארם שלכן Bela

מי שמכיר אותי יודע שאני לא פריקית של מוצרי איפור וטיפוח, אבל איכשהו בשנתיים האחרונות ואני מניחה שלגירושין יש חלק בזה, התחלתי לטפח את עצמי קצת יותר. 

אני חושבת שהשינוי התחיל כשגיליתי את ה- BB Cream של סבוקלם בעקבות פגישה עם המותג בתקופת החורף, כשהפנים שלי סבלו מיובש אבל מייק אפ היה עבורי מוצר שמן, כבד ומסורבל לשימוש על העור השמנוני שלי. 
ואז, נתנו לי לנסות את ה – BB קרם ופשוט התאהבתי כשגיליתי שמקבלים את אותו האפקט במריחה קלה עם האצבעות ושהעור הופך לחלק, שומר על הלחות שלו ומקבל מרקם אחיד. 

בערך בשלב הזה הבנתי שב–5 דקות בבוקר אני יכולה להראות ממש טוב גם אם זה רק לשים את הילדות בגן או סתם קפיצה למכולת או לסופר. 

אחרי שנים של נישואים שבהן הזנחתי את המראה שלי כמו שרבות מאיתנו עושות כשהן הופכות לאמהות ולוקחות את עצמנו ואת הבעל כמובן מאליו, הפסקתי לטפח את עצמי. ואני חושבת שזו היתה אחת הטעויות הגדולות. 

אשה צריכה להיות מטופחת. וכשיש כל כך הרבה מוצרים איכותיים והיום הם גם לא כל כך יקרים, אז למה לא לפרגן לעצמך כמה דקות בבוקר ולהתחיל את היום במראה רענן? 

ובינינו, עלות של מייק אפ טוב היום היא פחות מ-100 ש”ח ברוב המקרים כשיש מבצעים ובדרך כלל המוצרים הללו מספיקים לפחות לחודשיים שלושה אם לא יותר של שימוש יום יומי. 

באתר בלה תמצאו את כל מה שאתן צריכות בקליק אחד להזמנה הביתה במחירים ממש משתלמים שיחסכו לכן הרבה כסף וזמן יקר.

 

מה שכל אישה צריכה בשביל לפתוח את הבוקר בצורה רעננה תוך כמה דקות זה : 

  • מסקרה טובה שממלאת את הריסים ומאריכה אותן – יש כיום מגוון סוגי מסקרה שיכולה בשניות להפוך את הריסים שלך למלאים וממש לגרום לעיניים שלך לבלוט החוצה. 
  • אייליינר טוש – למשיחת קו דק בצמוד לקו של העפעף
  • סט צלליות – צללית בהירה, גוון ביניים וגוון כהה לקצה העפעף
  • סומק – להדגשת קו הלחיים 
  • פודרה – ליצירת מראה מט וקיבוע המייקאפ לכל היום
  • אודם  –  להבלטת השפתיים. האדומים הולכים חזק ומשדרגים את המראה של כל אחת.

אתר בלה הוא אתר קניות אונליין ישראלי שמציע לכן את כל סוגי התמרוקים, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח, מוצרים לתינוקות, מוצרים לאמבטיה, מוצרי היגיינה ובשמים והכל במחירים מפתיעים ומשתלמים ביותר עם משלוח עד הבית!

בשמים לדוגמה במחירים סופר משתלמים: 

בשמים במבצע

לקראת השנה החדשה האתר משיק חנות טבע חדשה ומציע ויטמינים ותוספי תזונה במחירי מבצע קבועים לכל החורף – בהנחות של עשרות אחוזים לכל המשפחה.
במקרה השבוע רכשתי מבית המרקחת של קופת החולים שלי את תוסף התזונה של סולגאר לכאבי פרקים NO.7 במחיר של כ-120 ש”ח אחרי הנחה לביטוח של מאוחדת שיא רק שנאלצתי לצאת מהבית בגשם, לנסוע לקופת החולים, להמתין בתור קרוב לשעה ולקנות את אותו מוצר שיכלתי להזמין באינטרנט באותו מחיר של ההנחה ה”מיוחדת” של קופת החולים, רק בלי לבזבז זמן ולהסתכן באיסוף של וירוסים על הדרך כתוצאה מביקור בקופת חולים. ברשתות הפארם הייתי משלמת 30-50 ש”ח יותר. אילו רק הייתי יודעת קודם.. 
בקיצור, מהיום, לפני שאתם קונים משהו כנסו קודם לבלה. 

 

אחת הקטגוריות שאהבתי באתר היא קטגוריית מתנות. אם יש יום הולדת לחברה, אחות, או חברה שילדה, בבלה תוכלי למצוא מגוון מארזים מפנקים כולל מארזים ליולדת, ומתנות שנשים תאהבנה לקבל. 

אתר bela.co.il מחלק דמי חנוכה!

 

אתר הפארם מעניק דמי חנוכה גם ללקוחות וגם לחברות שלהן

ומציע עשרות מוצרים במחירי רצפה

 

חגיגות החנוכה החלו באתר bela.co.il ובכל קניה מוענקים דמי חנוכה.

בכל קניה באתר עד 1/1/17 מקבלים 10% מסך הקניה למימוש בקניה במהלך חודש ינואר, וגם אפשרות לבחור חברה אחת ולהעניק לה דמי חנוכה לקניה באתר על אותו סכום הנחה. דמי החנוכה יישלחו ע״י האתר בשם החברה.

 

אתר הפארם bela.co.il שם את הנשים במרכז – הוא נבנה על ידי 240 נשים מייצגות שהיו שותפות מלאות לבחירת המוצרים ובדקו וביקרו כל מוצר ומוצר, קבע סטנדרטים חדשים לרכישה אונליין- החל מנראות האתר, המוצרים, משלוח שמגיע מבושם וריחני, מחיר משלוח קבוע ואחיד בכל הארץ (מתוך רצון לאפשר גם לנשים מהפריפריה ליהנות בדיוק מאותם התנאים של המרכז) ועד לאפשרות החזרה של המוצר עד 100 ימים לאחר הרכישה (על מנת למנוע מצב בו הלקוחה תקועה אם מוצר שהיא איננה רוצה).

בהמשך צפויה להתווסף גם מחלקת תרופות אשר תכלול אפשרות של הנפקת תרופות מרשם ומגוון רחב של תרופות ללא מרשם רופא.

 

את אתר bela.co.il ויסד היזם שי אלמוג, מוביל מהפכת הדיגיטל של ׳כללית׳ ו׳מגה׳ באינטרנט

 

www.bela.co.il