תערוכת בייבי לנד 2014 Baby Land כרטיסים לגולשי 2BMOMMY ומוצרי Life Baby’s

2

תערוכת בייבילנד 2014 Baby Land

פיליפ חדד יועצים ורשת “סופר-פארם” יקיימו את תערוכת  בייבילנד בפעם השביעית ב-4-6 בנובמבר 2014

בייבילנד היא התערוכה הגדולה ביותר להורים ולהורים שבדרך, ומוצעים בה מגוון מוצרי תינוקות של מותגים מובילים במחירים אטרקטיביים, וכן חנות סופר-פארם מיוחדת לתינוקות עם המון מבצעים שווים ביותר.

גם אני, כמו עוד עשרות אלפי אמהות, נוהגת לפקוד את ביתני התערוכה מדי שנה, למרות שכבר עברתי את שלב התינוקות עם הילדים שלי. יש משהו חוויתי בתערוכה, המפגש עם עוד אמהות נוספות, צפיה במבצעים וחידושים בתחום, קבלת דוגמיות ומתנות, שהופכת את הבייבילנד לאחד האירועים הגדולים של השנה בתחום ההורות. 

גם אם את לא בהריון או אחרי לידה, כדאי להגיע לתערוכה, להנות מהאוירה, להתעדכן וגם לחסוך בחנות המבצעים של סופר-פארם שמציעה מגוון מוצרים שכולנו אוהבים לקנות, בהנחות משמעותיות ביותר. אני בעצמי יוצאת כל שנה מהתערוכה עם שקית קניות שווה ביותר , בנוסף לשקית המתנות שמחלקים בכניסה לתערוכה.

התערוכה תתקיים ב-4-6 בנובמבר 2014 , בימים שלישי-חמישי בין השעות: 10:00-22:00 ביתן 1 ומקסידום, גני התערוכה ת”א

 

רוצים לקבל כרטיסים במתנה לתערוכה? לחצו כאן

 

600-400-BABYLAND

 

בייבי-לנד 2014 BabyLand , התערוכה להורים ולהורים שבדרך היא האירוע הגדול ביותר העוסק בעולם ההורות, הפעוטות והתינוקות.
במסגרת התערוכה ניתן ליהנות מפעילויות חווייתיות להתרשם ולרכוש במבצעים מיוחדים ממגוון מוצרי התינוקות של המותגים המובלים בכל בתחומים, בהם : עגלות, ריהוט, צעצועים, ביגוד, מזון לתינוקות ולילדים, מוצרי האכלה, טואלטיקה, כסאות בטיחות, מוצרים משלימים לבית, אקססוריז ועוד. בנות מוקמת בבייבילנד חנות סופר פארם למוצרי תינוקות בלבד. אל התערוכה צפויים להגיע למעלה מ-40 אלף הורים.

בעקבות ההצלחה  הגדולה לאורך השנים, הורחב מתחם הפעילות שיכלול את ביתן 1 ומקסידום  בו תפעל חנות סופר-פארם, יתקיימוסדנאות ופעילויות לילדים והורים, תיאטרון לייף בייביז, מתחם ג’ימבורי ענק וכ ןיוצעו דוכני מזון וקפה  למבקרים.

מותג לייף בייביס של סופר-פארם מציג מגוון חידושים שיצאו לשוק בתקופה האחרונה ומרחיב את מגוון המוצרים לתינוקות ואמהות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים, מוצרים איכותיים ומחירים אטרקטיביים ביותר. בין המוצרים החדשים על המדף :

חיתולי שחיה לייף בייביז : 

BABYLAND 2014 223

סדרת לייף בייביז סנסיטיב : 

  • אל סבון
  • תחליב לתינוק
  • קרם החתלה קלנדולה
  • קרם החתלה טיפולי 

BABYLAND 2014 223D

 

סדרת טיפוח לתינוקות לייף פרופשיונל שכוללת משחה לאדמומיות ותפרחת חיתולים וקרם פנים לתינוק על בסיס חומרים טבעיים.

BABYLAND 2014 223D3

עוד מסדרת הטיפוח של לייף בייביז – ספריי החתלה לטיפול ולמניעת תפרחת חיתולים – מוצר גאוני שמשתייך לקטגוריית ה”איך לא חשבו על זה קודם”. לפני כמה ימים רציתי לקנות לבנות משחת החתלה ונתקלתי בספריי הזה שעולה רק 12 ש”ח. הן עדיין שמות חיתול בלילה וקמות בבוקר כשהוא מפוצץ, אז אני נוהגת למרוח להן משחה. זה תמיד מעצבן להתלכלך מהמשחה בהחתלה והתרסיס הגאוני הזה פותר את הבעיה. הוא נעים על העור, עשיר באלוורה, נוח לשימוש וקומפקטי.

עוד מוצר חדש על המדפים – שקיות אחסון משודרגות לחלב אם מבית לייף בייביז LIFE BABYS  – שקיות חזקות , סטריליות ומעוקרות עם פס סגירה כפול למניעת נזילות וללא ביספינול.

 

BABYLAND 2014 223D33

מתנה ליולדת – תיק ליולדת של לייף, בעיצוב חדש ומשודרג ומגוון מתנות לתינוק מסדרת הטיפוח של לייף בייביז.

מתנה נהדרת שכל יולדת תשמח לקבל במחיר של כ-100 ש”ח בלבד.

BABYLAND 2014 4DDDE3

בגדי תינוקות לייף בייביז – על ביגוד החורף מבית לייף אחראית חברת מיננה שמציעה קולקציה מתוקה להפליא מבדים איכותיים ובמגוון עיצובים אופנתיים לתינוקות , במחירים אטרקטיביים.

בין הפריטים – אוברולים, גופיות, נעליים, גרביים, חליפות, אוברולים וסטים.

BABYLAND 2014 4DDE3

סדרת הטיפוח החדשה לילדים – לייף קידס – סדרת סבונים ומוצרי טיפוח בעיצוב של מפלצות המתחברות אחת לשניה שאותן הילדים יכולים לאסוף ולצבור ולהנות מהם בעת האמבט.

BABYLAND 2014 43DE3

כריות ג’ל של לייף להנקה – כריות חדשות ואיכותיות להרגעת השד למניקות.

מגבוני לייף בייביז – מגבונים לחים בשתי אופציות לבחירה – מגבוני בד עבים על בסיס ג’ל או מגבונים לחים על בסיס מים, היפואלרגניים.

BABYLAND 2014 223D3DE3

לייף בייביז לחורף : 

שואב נזלת לתינוק לייף בייביז  כולל צינור שאיבה המותאם לאף התינוק.

מדבקות למדידת חום לייף בייביז– מדבקות לשימוש עם תינוקות ל-48 שעות שמאפשרות להורים לדעת את חום הגוף של התינוק. (עוד מוצר שנמצא אצלי בקביעות בארון התרופות).

BABYLAND 2014 223D3E3

לראשונה יוכלו ליהנות מבקרי בייבי לנד 2014 BABY LAND מחיתולי לייף בייביז אשר הושקו במאי האחרון והביאו למהפכה אמיתית בשוק החיתולים ולירידה של 6% במחירי החיתולים בישראל.  

BABYLAND 2014 22

בתערוכה, המשלבת בין בילוי לחווית קנייה יציגו כ-70  חברות  ביניהן: סופר-פארם, לייף בייביז , האגיס, מטרנה, פמפרס, ג’ונסון אנד ג’ונסון, סימילאק, כצט, אלפא קוסמטיקה, Bfree, נוטרילון, h&o, בייבי סטאר, מיננה, עמצל’ה, ביבה בייבי, רהיטי סגל, הנסיך הקטןף, סאקאל פישר פרייס, פופון, קוראים הוצאת ספרים, E.G.S.T., מאמי קר, ברימאג, ד”ר סמואלוב, נעלי טרום הליכה צעד צעד, תמי 4, פופיק, אתר “מניקה”, במבינו קינג, ציל פופים ועוד..

 

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_section_separator divider_candy=”top” icon=”gittip” icon_color=”#d33084″ bordersize=”3px” bordercolor=”#d3305c” backgroundcolor=”#b2b2b2″/] 

מפות מתחמי התערוכה : 

1 maxidom-map-site

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_section_separator divider_candy=”top” icon=”gittip” icon_color=”#d33084″ bordersize=”3px” bordercolor=”#d3305c” backgroundcolor=”#b2b2b2″/] 

רוצים לקבל כרטיסים במתנה לתערוכה? לחצו כאן

600-400-BABYLAND

איפה קונים כרטיס לתערוכה?

*הכניסה לתערוכה חופשית לילדים עד גיל 12

 

סניפי סופר-פארם:
(החל מה- 7.10)

כרטיס כניסה ליחיד ב- ₪25
בקנייה ב-₪59 ממגוון מוצרי החנות


מועדון לייף סטייל :

כרטיס כניסה זוגי: ₪35 (קנייה דרך אתר לייף סטייל, בסניפי סופר-פארם או בקופות התערוכה).

בקופות התערוכה:

כרטיס כניסה ליחיד: ₪35

שקית המתנות

שקית המתנות ניתנת בלובי ביתן 1 (הכניסה לתערוכה)  עם מסירת השובר המצורף לכרטיסים שנקנו בקופות, בסניפי הסופר-פארם או דרך מועדון לייף-סטייל.
*שימו לב: שקית מתנות אחת לכרטיס יחיד או זוגי.

תכולת השקית:

מטרנה אקסטרה קייר 400 גרם, האגיס חיתולים בנים או בנות אריזה של 8 יחידות, אוונט מגבונים אריזת 15 יחידות, לייף בייביז בקבוק הזנה, נסטלה פיטנס 50 גרם, נסטלה צ’יריוס 475 גרם.

 

לאתר תערוכת בייבי-לנד BABY-LAND 2014  לחצו כאן  

רוצים לקבל כרטיסים במתנה לתערוכה? לחצו כאן


*למשלמים בכרטיסי לייף סטייל בלבד. תוקף הזמנה באתר לייף סטייל עד 3.11.14 ובסניפי סופר-פארם עד 6.11.14 או עד גמר מלאי הכרטיסים, לפי המוקדם. כרטיסים שנרכשו באתר ימתינו בקופות הבייבילנד, במועדי התערוכה ויינתנו בהצגת אסמכתא שנשלחה למייל וכרטיס הלייף סטייל, שבאמצעותו בוצעה הרכישה. *שקית המתנות תחולק בכניסה לתערוכה בהצגת כרטיס כניסה זוגי. תמונת השקית להמחשה בלבד. כרטיס כניסה זוגי מקנה שקית מתנות אחד. הרשת שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הקנייה.
התערוכה נגישה לבעלי מוגבלויות

 

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (1)
  1. אינה ניקיטין נובמבר 5, 2014

    אני רוצה להודות על פעילות המצפן התזונתי של תנובה! יש לי בבית 2 נסיכות, אחת מהן מאוד בררנית באוכל והשנייה עדיין יונקת. האמת שאף פעם לא שמתי לב לכמות הסוכר והנתרן במוצרי חלב. הפעילות הזו הסבה את תשומת ליבי לנושא, ועכשיו אני נותנת לבני ביתי בלב שלם את המוצרים שהם גם ככה אוהבים. טעמנו את כל המוצרים שקיבלנו, ורובם זה מוצרים שאנו צורכים גם ככה, ולא הרגשנו הבדל בטעם באף אחד מהם! מאוד משמח אותי שאני יכולה לצרוך את אותם מוצרים ובעצם להינות מערכים תזונתיים טובים יותר. עכשיו אני גם לא חוששת לתת לביתי הבררנית מזונות שהחשבתי כלא בריאים, כמו שוקו או מעדני שוקולד, כי אני יודעת שכמות הסוכר בהם ירדה משמעותית. מקווה שהמגמה הזו של הורדת כמות סוכר ונתרן תתפרס למוצרים נוספים…

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *