ביטוח נסיעות בהריון עד איזה שבוע אפשר?

b

אם השאלה היא: ביטוח נסיעות בהריון עד איזה שבוע אפשר? התשובה תהיה שבכל חברת ביטוח הקריטריונים עשויים להשתנות וכך גם מחירי הפוליסות. עם זאת, ברוב המקרים יהיה ניתן לבטח ביטוח נסיעות בהיריון עד שבוע 32. מה חשוב לדעת בנוסף? – קראי כאן. 

בעולם, הקריטריונים של רכישת ביטוח נסיעות היריון משתנים בין חברה לחברה, מה שתקף גם בישראל. חברות הביטוח בישראל בדרך כלל מבטחות ללא כל בעיה נשים בהריון, אבל יש לציין כי בשליש השלישי להריון כבר יש צורך בד”כ לרכוש הרחבת ביטוח בהתאם. במילים אחרות, כל עוד את נמצאת בשליש הראשון או השני שלך, לרוב תוכלי לרכוש פוליסה בסיסית. 

למה צריך ביטוח נסיעות בהריון?

אמנם השאלה הזאת עשויה להצטייר ברורה מאיליה, אבל באופן מפתיע חלק מהאנשים לא לגמרי מודעים להשלכות השונות שיש לנסיעות לחו”ל ללא ביטוח מתאים. בהקשר הזה של הדברים, ביטוח נסיעות בהריון נועד לספק לא רק הגנה כלכלית, אלא גם שקט נפשי בזמן הנסיעה.

בפועל, ביטוח נסיעות הריון יכול להגן עלייך אם אירוע רפואי בלתי צפוי משבש את הטיול שלך, או שמא את צריכה לבטל או לקצר את הנסיעה עקב חלילה סיבוך הריון, צירים מוקדמים או כל בעיה רפואית או אישית אחרת. לגבי ביטולים והחזרים בגין נסיבות אישיות, המשיכי לקרוא. 

ביטוח נסיעות בהיריון מכסה החזרים כספיים?

לרוב, החזרי הוצאות מוחזרים בגין ביטולי טיסות ובתי מלון. לכן, יש לציין, כדי להיות זכאית להחזרים בגין ביטולים בנסיבות אישיות, יש לרכוש את הכיסוי הרלוונטי. כמו כן, החזרים יכולים להינתן במקרים של:

  • איבוד כבודה: כבודה יכולה לכלול לא רק מזוודות, אלא גם טלפונים ניידים ומחשבים, ציוד אישי ועוד. 
  • הוצאות רפואיות: חלק מחברות הביטוח מכסות הוצאות באופן בלתי מוגבל, בעוד כי אחרות מכסות הוצאות עד 3 – 5 מיליון ₪ ומעלה.

אם עדיין אינך בטוחה איזה סוג ביטוח נסיעות היריון את צריכה, המשיכי לקרוא על אתר GOODAY.

אתר GOODAY – מהו וכיצד יעזור לך?

בין אם את שואלת את צוות GOODAY או חברת ביטוח אחרת, כל איש מקצוע יגיד לך שרכישת ביטוח נסיעות בהריון הוא בגדר חובה. בתוך כך, אתר GOODAY הינו פורטל נסיעות מקוון המאפשר את הנוחות של השוואת ביטוח נסיעות בעבור נשים בהיריון  מול חברות הביטוח השונות. כל זאת, בנוחות בבית ועם כוס קפה ביד. במילים אחרות, אתר GOODAY מציע את האפשרות של רכישת ביטוח נסיעות אונליין, אבל לא רק. הנה כמה מההיבטים שאתר GOODAY מכסה עבורך:

  • השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו”ל בהריון.
  • סקירת ביקורות וחוות דעת על חברות הביטוח השונות בישראל.
  • שירות לקוחות שזמין לסייע לך בכל שאלה או סוגייה בלתי פתורה. 

אם את צריכה מידע נוסף או סיוע בהתאמת ביטוח נסיעות לחו”ל, צרי קשר כעת עם צוות GOODAY למידע נוסף. טיסה נעימה! 

מידע נוסף בנושא ביטוח נסיעות לחו”ל תמצאי באתר גודיי: https://www.gooday.co.il 

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *