“אמהות בארץ הפלאות” – ערב מפנק לאמהות ואמהות שבדרך בשיתוף עם נוטרילון – סיכום אירוע NUTRILON

2

סרטון סיכום אירוע :

 

בתאריך ה-28.5.13 הפקתי במתחם יס פלנט בראשון לציון  ערב מפנק ומושקע לאמהות ואמהות שבדרך, בשיתוף עם נוטרילון שלאחרונה הרחיבה את סדרת המוצרים שלה לתזונת תינוקות :
נוטרילון קומפורט- תרכובת מזון לתינוקות הסובלים ממערכת עיכול רגישה
נוטרילון HA – תרכובת מזון המיועדת לתינוקות בריאים עם היסטוריה של אלרגיה במשפחה (התרכובת אינה מיועדת לתינוקות המאובחנים עם אלרגיה ידועה לחלב פרה)
נוטרילון AR – תרכובת מזון המיועדת להפחתת פליטות מרובות בקרב תינוקות

portrait

נוטרילון פפטי ג’וניור- תרכובת מזון המיועדת לתינוקות עם אלרגיה או אי סבילות לחלב פרה
נוטרילון סויה – תרכובת מזון צמחית לתינוקות על בסיס חלבון סויה ואינה מכילה לקטוז
נוטרילון ללא לקטוז – *יושק בקרוב
NUTRILON

אז מה היה לנו בערב?

כשאני (חלי גורסוי) ורינת קינן (מנהלת מותג נוטרילון) חשבנו על עריכת אירוע לאמהות ואמהות שבדרך, חשבנו על ערב של כיף, ערב שכולו קסם.

ערב שבו האמהות יוכלו להגיע ולנוח ולהנות מדברים שהכנו במיוחד בשבילן.

ערב קסום לאמהות.

החלטנו על הקונספט של “אמהות בארץ הפלאות” שדי מהר נשען על מסיבת התה של עליסה בארץ הפלאות כהשראה והפכנו אותה למסיבה משודרגת ומפנקת לאמהות שהגיעו להשתתף באירוע שהתקיים ביס פלנט בראשון לציון.

את פני המשתתפות קיבל שולחן ארוך עם מלא מתוקים, הפתעות, ממתקים, שוקולדים ושלל דברים טעימים שלנו , כאמהות, לא יוצא להנות מהם ככה סתם ביום יום אלא אם כן נישנשנו מהילדים.. אז אם כבר לפנק נלך עד הסוף..

landscape

כאימהות, אנו זוכרות שמסע להורות הביא עימו הרבה מאוד שאלות ולכן הצבנו במתחם עמדה עם צוות מקצועי של דיאטניות ששוחחו עם משתתפות האירוע ונתנו מענה לכל שאלה בנושא הריון ולראת הלידה  וגם חילקו מתנות עבור בואו של התינוק. היה לנו חשוב לתת לאמהות תחושה שיש להן מקום שהוא רק שלהן ובשבילן. בלי ילדים ובני זוג על הראש, כי אנחנו יודעות כמה זה לא פשוט לפעמים להיות אמהות במיוחד בהתחלה וכמה צריך את הכיף נטו הזה מדי פעם.

landscape1

בנוסף, במתחם האירוע נכחה עמדה של FORTWO – תוסף אומגה 3 על בסיס צמחי- אצות –  שמיועד לנשים בהריון ואחרי לידה, גם הוא מבית טבע. כל משתתפת קיבלה אריזה עם דוגמיות במתנה.

Collages10

אחרי כשעה של מינגלינג, פאן ומתוקים, הגיע הזמן להצטייד בפופקורן ושתיה ולהכנס לאולם לצפות בסרט מהנה ועתיר שחקנים – החתונה הגדולה.

במסגרת האירוע המפנק הוקרן לראשונה סרטון של נוטרילון ששיתף עדויות מעשרות אלפי אמהות ישראליות שבחרו בנוטרילון וכיצד נוטרילון שיפר את חיי ההורות מבחינת הפחתת גזים, פליטות עצירויות שרוב האימהות חוות בחצי השנה הראשונה לחיי התינוק.

רוצה להרשם לאירוע הבא? לחצי כאן!

landscape3

לא כל האימהות יודעות, אבל נוטרילון הושק בישראל לפני 18 חודשים ,  מדובר בתרכובת מזון מבית נוטרישה אשר הינה החברה לתזונת תינוקות מס’ 1 באירופה, המשווקת במעל ל- 140 מדינות בעולם ושתינוקות גדלים עליה כבר למעלה מ- 115 שנה!

חברת טבע בחרה להביא את נוטרילון לארץ והיום כבר יש למעלה מ 15 אלף אימהות מרוצות שמשתמשות במוצר וניתן לבחור בנוטרילון ב 1/3 מבתי החולים בארץ.

בנוסף, כל אמא שלישית היום מכירה לפחות עוד אמא שניסתה כבר את נוטרילון!

כאמא ובלוגרית, זה תמיד כיף לי  לראות את האמהות מתמוגגות ונהנות מהפינוקים שהכנו עבורן, לחזור לכמה שעות לילדות, להרשות לעצמנו להנות באמת ולעשות פסק זמן מהטירוף והג’ינגול של האימהות.

landscape2

2bmommy- נוטרילון 28.5

לאלבום התמונות המלא מהאירוע לחצי כאן

עיצוב והפקה : חלי גורסוי, 2BMOMMY

עוגה מעוצבת וקאפקייקס – מלי הדני, נגיעות

מקום האירוע – מתחם בתי הקולנוע , יס פלנט ראשון לציון.

תודה לכל 140 הבנות שכיבדו אותנו בנוכחותן, שיתפו ונהנו

ותודה ענקית ומיוחדת לבלוגריות המהממות שהגיעו ופרגנו: דנה אדוט, קארין דיין שי, לירן ברזילי, סיון כץ, יוליה לוי, רומי דיין, שלומית פרבר ויזנר, דנה רביב, טלי בריל ומאיה ויסלר.

בא לך להצטרף למסיבת האמהות הבאה של נוטרילון?

השאירי את פרטיך ואולי תזכי בהזמנה בשבילך ובשביל חברה נוספת!

ממש בקרוב נפרסם את מועד האירוע הבא !

 

דיבורים ברשת על האירוע :

 

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]