אלטמן – פרוביוטיק קיד – קוביות חיידקים ידידותיים בטעם יוגורט ללא סוכר

2

probioticאורנה מלכי לבנה

כבר נכתב רבות על כך שהחיידקים הידידותיים מומלצים לאיזון ולבריאות טובה. אין ספק שהם הפכו לחלק משמעותי בחיינו, ואם לאו, אז הן הופכות לכאלו בזמן שיש בעיות מעיים. אצלי בבית מתבצע תגבור גם כאשר יש פטריות עור, ריח רע מהפה ועוד. בטרם ניקח תוסף, חשוב שנקפיד על אורח חיים מאוזן ונצרוך את החיידקים המהוללים דרך המזון. אך מה לעשות לעיתים יש צורך ביותר, בעיקר בעת מחלה, או במקרה שיש בסביבה מישהו שאינו צורך חיידקים על בסיס יומי.

בשביל זה נולד התוסף. לאלטמן יש סדרת מוצרי פרוביוטיקה המותאמים לילדים, אשר צרפה לאחרונה לשורותיה מוצר חדש בפורמט סוכריית יוגורט חלבית וטעימה ללא תוספת סוכר.

 

 

קוביות הפרוביוטיקה הנן חלביות בטעם יוגורט-וניל ומותאמות לילדים.

כל קובייה מכילה כ 1 ביליון חיידקים פרוביוטיים בתוספת פרה ביוטיקה (רכיבים המעודדים שגשוג של חיידקים אלו)

 

על חשיבות מתן פרוביוטיקה בגיל הרך ובתקופת הילדות

לפני הלידה, מערכת העיכול אינה מכילה חיידקים כלל. מעבר התינוק בתעלת הלידה, יניקת החלב והימצאותו באוויר העולם, חושפים אותו למגוון רב של חיידקים. זוהי נקודת זמן חשובה בה מתגבשת אוכלוסיית החיידקים שתגן עליו. בשלושת חודשי החיים הראשונים, עדיין יש לתינוק  מערכת “גיבוי”, שעברה אליו מאמו. ככל שהחודשים עוברים הוא צובר מגוון נוסף של חיידקים אותו הוא צריך לתחזק בעצמו.

מגוון רחב של חיידקים “ידידותיים” ותחזוקה שוטפת שלהם, מצויה בבסיס מניעתן של מחלות נפוצות בילדות. את התחזוקה וההעצמה של חידקים אלו מאפשרת הפרה-ביוטיקה.

 

 

פרה ביוטיקה בפעוטות

הפרה-ביוטיקה מהווה רכיב טבעי בחלב אם וגם בפירות ובירקות מסוימים. היא מורכבת מפחמימות שגופנו לא יודע לעכלן. לעומתנו, החיידקים הידידותיים בגופנו, יודעים לנצלן כתזונה ייחודית עבורם. מחקרים עדכניים הראו שתוספת פרה ביוטיקה מאפשרת שגשוג של חיידקים “ידידותיים” והפחתה במקרים של צינונים, דלקות אוזניים מחלות זיהומיות נוספות בפעוטות.

חשוב לזכור: בתקופה החורף עולה השימוש באנטיביוטיקה, שגורמת במקרים רבים לשלשולים. בתקופה זו עולה גם שיעור ההצטננות וזיהומים נוספים.  השלמה עם פרוביוטיקה ופרה-ביוטיקה תפחית את רוב מקרי השלשולים הנובעים מאנטיביוטיקה, כמו את אירועי המחלות התכופים שמאפיינים את ילדינו בחורף. מחקר חדש תומך במתן פרוביוטיקה לילדים להפחתת מחלות חורף ולהפחתת היעדרות מהגנים ובתי הספר.

 

בשימוש: המוצר נמצא אהוד על ילדי הפרטיים, חרף היותו עשוי עם ממתיק בעל טעם לוואי. נכון שלמוצר שעשוי ללא סוכר יש יתרון חשוב לשיניים הרכות בעיקר,  מאידך, מבחינה קלורית אין משמעות, שכן נעשה שימוש בממתיק בעל ערך קלורי דומה לזה של הסוכר. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון כי מדובר בכל זאת בממתיק הנושא את התואר “מלאכותי”. היתרון עקרוני במקרה זה לחולי סוכרת.

 

 

מחיר  אריזה של 40 קוביות: 74₪

להשיג בבתי הטבע, בתי המרקחת ורשתות הפארם ברחבי הארץ

 

 


Response (1)
  1. טוב יותר מרץ 21, 2010

    מעניין אם המוצר טוב כמו שטוענים שהוא

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *