איך לבחור עורך דין לניסוח הסכם ממון במרכז?

2

עומדים לפני חתונה ומחפשים עורך דין לעריכת הסכם ממון במרכז?

רוצים להיות בטוחים כי אתם חותמים על הסכם ממון אשר ייצג את הצד שלכם באופן הטוב ביותר שניתן ויאפשר לכם לחתום עליו בביטחון ובנוחות?

אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום ניתן למצוא מגוון רחב של עורכי דין אשר עוסקים בתחום הסכמי הממון.
היום, הרבה יותר מתמיד, ישנה מודעות גבוהה לחשיבות של הסכמי ממון, ואם בעבר זוגות רבים לפני החתונה נתנו לתקופה היפה לסנוור אותם, או חששו לבקש מבני הזוג להם הם עומדים להינשא לחתום על הסכם ממון, היום רבים מבינים כי זהו מסמך שאי אפשר לוותר עליו.

עם העליה הגבוהה באחוזי הגירושין בשנים האחרונות, רבים מבינים כי גם אם כרגע לפני החתונה הכל נראה זוהר ומבטיח, עדיין כדאי להם לשמור על האינטרסים שלהם ולדאוג לכך שבמקרה של גירושין הם לא יפסידו חצי מהרכוש עליו עמלו כל כך הרבה שנים עד החתונה המשותפת.

אז איך בוחרים עורך דין לניסוח הסכם ממון במרכז?

קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

עורך דין נפרד לכל צד

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים עורך דין מקצועי אשר ינסח עבורכם הסכם ממון במרכז וכמובן ידאג אך ורק לאינטרסים שלכם –
אל תבחרו באותו עורך דין שבו בוחר הצד השני.

נכון, אתם לפני חתונה ורוצים לעשות הכל יחד אך בסופו של דבר, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מכוסים היטב, במיוחד אם מעורב הרבה מאוד כסף בנישואין הללו, אל תשכרו את שירותיו של אותו עורך דין אלא בחרו שני עורכי דין שונים אשר כל אחד מהם ידאג לצד שאותו הוא מייצג וכך בסופו של דבר תגיעו להסכם ממון אשר מייצג את שניכם באופן הטוב ביותר.

עורך דין עצמאי להסכם ממון

אם אתם לא רוצים להגיע למצב בו הדיונים על הסכם הממון גורמים לכם לויכוחים ומריבות מיותרות, ואתם מוצאים את עצמכם במתחים רציניים ואפילו השפעה קשה על הזוגיות שלכם –
בחרו עורך דין אשר מסוגל לעבוד בצורה עצמאית, מסוגל להבין את הצרכים והדרישות שלכם ולהשיג עבורכם את מה שנדרש מבלי לערב אתכם בכל שלב בתהליך.

תנו לעורכי הדין להתווכח ביניהם ובסופו של דבר, אתם רק תקבלו את ההסכם הסופי המייצג בדיוק את מה שרציתם ומה שאפשרי, ועליו תוכלו לחתום.

לסיכום, כל הסכם משפטי, בין אם זה הסכם ממון, הסכם גירושין במרכז או כל הסכם אחר, חייב להתבצע מול עורך דין.

אל תחשבו לנסח הסכמים בעצמכם ואל תסמכו על עצמכם אם אין לכם מספיק ידע או ניסיון והיכרות עם התחום. אם תעשו זאת אתם עלולים לגלות מאוחר יותר כי חתמתם על הסכמים שרק יסבכו אתכם יותר.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *