איך אפשר לדעת מהו שידוך טוב?

2

רווקים ורווקות המכירים דרך משרד שידוכים או דרך שידוכים לדתיים, בוודאי תוהים איך אפשר לדעת מהו שידוך טוב? זוהי באמת שאלה, שרבים מבני המגזר מתמודדים איתה. השידוך הוא הזדמנות לייצר מפגש, שלאו דווקא היה מתרחש, וכך לתהות על הקנקן של המועמד, ולהכיר לעומק אם יש מכנה משותף או נושאים שונים, ואם הם נהנים אחד מחברתו השנייה.

כמו כן ההזדמנות למפגש היא גם לבדוק את המידות הטובות של המועמד, שהן לא פחות חשובות מנושאי שיחה.

במאמר זה, בחסות משרד שידוכים זיגוטה, נספר לכם את הסוד, איך אפשר לדעת, מהו שידוך טוב? ניתן לכם את הכללים לזהות שידוך טוב, ולהצליח להצליח לבנות בית נאמן בישראל.

מספר כללים למציאת שידוך הגון

  • מידות טובות

הבסיס לחיי נישואים מוצלחים הוא מידות טובות המידות הטובות הן החשובות ביותר על מנת לבנות קן נעים וחמים ולכן חשוב מאד לדאוג לשידוך הטוב יהיה מידות תרומית שהוא יהיה ותרן אכפתי ומתחשב מידות אלו כוללות גם כלפי גבר וגם כלפי אישה. שהכרתם על ידי שירות שידוכים.

  • איך לזהות מידות

בפגישות שידוכים רגילות אין יכולת לראות את האדם אתו נפגשים במצבים שונים, לחץ, וכדומה, אך ניתן לזהות מייד על ידי הקשבה מדויקת לסיפורים, כלומר לתגובות למצבים.

לעיתים בסיפור ניתן לזהות התנהגויות שונות, הגורמות להבין את המידות של האדם.

  • הקשבה

אמנם בפגישות אין הרבה מצבים כדי לראות את המשודך מתנהג בצורה שונה, אך אפשר בעזרת הקשבה לדיבורים, לזהות מידות מסוימות האם הוא מתלונן הרבה? חושב שכולם חייבים לו? האם הוא מתאר רגשות של קנאה? התנהגות אלימה וכעסנית כל אלו יכולים בהחלט לספר לכם על המידות של המשודך.

 

תקשורת בין בני זוג

אמנם התקשורת בין בני זוג כל הזמן משתנה לאורך השנים, אך חשוב מאד לדעת כי התקשורת במהלך המפגשים הראשוניים תורמת בהחלט.

יש לדעת האם הוא ידע להקשיב? האם הוא לא התרכז מידי בעצמו? כמה הוא מבין את השיחה? כל אלו יכולים לתת הצצה לעולם שלו או שלה.

  • התנהגות עם אנשים אחרים

אמנם אין הרבה הזדמנויות כאלו, אך ניתן לזהות שידוך טוב, על ידי התנהגות של המשודך או המשודכת עם מפגשים אקראיים עם מלצרים, נהגי מוניות, ועוד.

כלומר אם הוא מזלזל, כועס, ולא מתנהג בכבוד, סימן שמדובר באדם אלים, אך אם הוא מתנהג אליהם בכבוד ובדיבור ראוי, כדאי שתמשיכו אתו את הקשר.

  • צורת ההתמודדות עם קונפליקטים

על מנת לבחון את העניין הזה, יש להציב מולו מראה של מעשה לא טוב שהוא עשה, ולראות איך הוא מגן על עצמו או על עצמה.

פשוט מרגישים

ניתן פשוט להרגיש, כלומר אם נעים לכם עם האדם או עם השיחה בינכם זורמת, אבל אתם יוצאים מהפגישה עצבנים מרירים, ואם הרגשה לא נעימה.

גם אם נפגשתם על ידי משרד שידוכים תוכלו להרגיש הרגשה זו.

 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *