אבחון שבר במהירות, בקלות וללא המתנה ארוכה במיון ומרפאות

2

אבחון שבר. זה אחד הדברים הכי אקוטיים כאשר מדובר בפציעה, פגיעה או כאבים חדים בעקבות חבלה או תאונה של מבוגרים או ילדים.

כבר יצא לי להגיע למיון מספר פעמים עם הילדים שלי, להמתין שעות ארוכות ועל הדרך להסתכן בקבלת וירוסים ומחלות בגלל חולים אחרים בסביבה, לעשות צילום ולקבל דקה וחצי עם הרופא כדי לדעת אם יש שבר או אין שבר. 

אז חברים, אני שמחה לבשר לכם שיש דרך טובה,פשוטה וקלה יותר לעשות את זה.

תכירו את ביוקיור

מכשיר הגלובל דיאגנוסטיק במרפאת ביוקיור בחיפה או ברמת גן, יכול לתת לכם אבחון מדויק ומהיר לגבי המצב הבריאותי שלכם מבחינת שברים, כלי דם, עצמות, שרירים, תפקוד מערכות של הגוף וגם התפקוד ברמה הנפשית, הפיזית והאנרגטית. 

לפני כשנה וחצי אחת הבנות שלי התלוננה על כאבים חזקים בברך ובכתה כל הלילה (בגיל 4). בבוקר תכננתי ללכת איתה למיון כי אלו היו כאבים ברמה מאוד חריגה וכל ניסיון שלי להוציא ממנה עדכון לגבי העובדה שקיבלה מכה או נפלה עלה בתוהו. 

רגע לפני שיצאנו למיון נזכרתי שאני עוברת טיפולים בביוקיור אחת לשבוע ושיש להם מערכת שיודעת לאבחן בדיוק את זה. 

התקשרתי לאדם, מנהל המרפאה ברמת גן (קניון איילון), ושאלתי אותו אם המערכת יודעת לאבחן שברים והוא אמר שבוודאי. 

גם זכרתי שאת הבלט דיסק שיש לי בעמוד השדרה בצוואר בעקבות תאונה, אבחנו רק באמצעות בדיקת MRI ושהסריקה של ביוקיור איתרה אותו וידעה להציג אותו באופן ויזואלי כמו עוד כמה דברים ופגיעות שיש לי בגוף. 

המערכת גם יודעת לאתר מגוון מחלות, אלרגיות, וירוסים ובקטריות הנמצאות בגוף שלנו, לתת טיפול באמצעות רפואת תדרים שזו בעצם טכנולוגיה חדשנית וייחודית שמיד אסביר לגביה. 

אבחון שבר ממוחשב בעיות רפואיות

הגעתי עם מיה, ביתי למרפאה, היא ישבה וצפתה בסרטון של דיסני ביוטיוב בזמן שבמשך 8 דקות אלקטרודות זעירות שלא מרגישים אותן חוברו לרגליה, היא נתבקשה לא לזוז והמערכת סרקה את גופה ומצאה שיש פגיעה במיניסקוס בברך ובעקבות הטראומה כל השרירים ברגל שלה היו תפוסים שזה מה שגרם לעויתות של כאב בלילה. 

התייעצתי עם אורטופד שהנחה אותי מה לעשות ויומיים לאחר מכן הכאב נרגע. תוכלו לקרוא כאן ולראות תמונות מהבדיקה – מיון ילדים

יכלתי להגיע איתה למיון, לבזבז שעות, ואולי לא היו מוצאים את הפגיעה כי לא שולחים ילדים מהר כל כך לבדיקת MRI ואת השרירים התפוסים היה קשה לאתר. אלא אם כן היינו נופלים על אורטופד מומחה לילדים עם סבלנות, מה שלא סביר להניח שיקרה. 

מה זה רפואת תדרים?

המכשיר שנקרא גלובל דיאגנוסטיקס הוא מכשיר שלמעשה שולח תדרים אלקטרומגנטים לכל האיברים בגוף, סורק אותם ויודע להפיק דוח ולתרגם את הנתונים הללו לדאטה שמומר לתוצאה ויזואלית במחשב שבעצם מאתרת את כל המקומות שבהם יש “קצר” וכך אפשר למעשה לדעת איפה יש מערכות שלא עובדות כראוי בגוף. 

תוכלו לראות הסבר קצר כאן בסרטון לגבי הליך הבדיקה של סריקה ממוחשבת BIOCURE : 

בנוסף , תוכלו לראות כאן סרטון המסביר על תהליך האבחון המפורט של ביוקיור: 

לסיכום, 

אם יש לכם שבר, בעיה כרונית, כאבים לא ברורים שהרופאים לא מצליחים לפתור, אני ממליצה לכם בחום להגיע לבדיקה בביוקיור. הסריקה אורכת כ-8 דקות בלבד, לא מרגישים אותה ולאחר מכן אחד הרופאים במרפאה יושב איתכם ועובר על תוצאות הסריקה. 

לאחר שיש לכם נתונים תוכלו לבחור אם להמשיך טיפול במרפאה באמצעות המערכת שיודעת לטפל בצורה מדהימה במגוון בעיות ובעיקר בכאבים או לחילופין ללכת חזרה לקופת החולים ולעדכן את הרופאים על הממצאים ולחסוך לעצמכם זמן יקר בבדיקות פולשניות שלוקחות המון זמן. 

למשל במקרה שלי גיליתי באחת הסריקות שיש לי נוכחות של סטרפטוקוק ברמות גבוהות שגרמה לדלקת פרקים ואף פריחה בגוף (תופעת לוואי חריגה ולא שכיחה). ביחד עם טיפול אנטיביוטי משולב עם טיפול במערכת נפטרתי מזה וחזרתי לרמת חיוניות ואנרגיה גבוהה. 

עוד למדתי בזכות המערכת על מאכלים שאני רגישה אליהם  ברמות כאלו ואחרות, שלגוף פשוט קשה לפרק אותם ולכן זה מייצר קושי בתפקוד ועייפות. 

את ביוקיור הקימה ד”ר אתי נחשון, נטורופתית MD שהביא לארץ את מכשיר הגלובל דיאגנוסטיקס שקיים מזה מספר שנים במדינות שונות באירופה ומשמש את הרפואה הקונבנציונלית והמשלימה וחוסך טרטור רב לחולה וקיצור זמן האבחון והטיפול בבעיות שונות. 

תוכלו לקבל כאן הנחה לסריקה ממוחשבת, זה יחסוך לכם זמן יקר וכסף ותוך 8 דקות בלבד תוכלו לדעת מה הבעיה. 

הבדיקה אינה פוגעת או משחררת קרינה והיא בטוחה לנשים בהריון, ילדים ותינוקות. 

לקבלת ההנחה לבדיקה לחצו כאן