בוטיק ניקה – אירוע השקה לגולשות נבחרות של 2BMOMMY – 6.12.12 – תמונות וחוויות!


תכירו:  מרכז -בוטיק ניקה – בית חדש לאמהות שמשלב בתוכו חנות בוטיק אופנתית של  בגדים , אקססוריז ומוצרי תמיכה לנשים, אמהות ונשים בהריון ,  קליניקת הנקה שמאויישת ע”י יועצות הנקה מקצועיות וגלריה שבה יתקיימו מגוון הרצאות וסדנאות לקהל של הריוניות ואמהות.
מאחורי בוטיק ניקה עומדות 2 נשים מהממות – אושרית גור ושפרה ביבי.
אושרית גור הקימה לפני כשנתיים את פורטל “מניקה” שבו תוכלו למצוא את כל המידע שאתן צריכות בנושא הנקה ממיטב יועצות ההנקה ומומחיות בתחום, טיפים לאמהות ולאמהות שבדרך והוא משלב בתוכו המון סרטונים ומדריכים מצולמים להורות והנקה.
 
עם הזמן האתר התפתח והחלה להווצר דרישה לתוספים להנקה, אביזרים משלימים לאם ולתינוק ולאט לאט נוצרה חנות בתוך האתר עם מגוון מוצרים שרק הלך וגדל.
לפני מספר חודשים חברה אושרית לשפרה ביבי, ויחד הן יצרו ופיתחו קולקציה מרשימה ביותר של מגוון אביזרי תמיכה מעוצבים לתינוק, לאם ולעגלה, מוצרים שהם ממש פרקטיים ושימושיים לכל אם והריונית החל משלב ההריון, הלידה, ההנקה, חופשת הלידה, מתוך חשיבה ובחינה של הצרכים של אמהות טריות והריוניות תוך שמירה על קו אופנתי, איכותי ומעוצב שכל אשה או אמא תהנה להשתמש בו.
בבוטיק ניקה תוכלו למצוא 3 מותגים בלעדיים: 9fashion – אופנת הריון והנקה בינלאומית, הליין של ‘ניקה’ – אקססוריז מהממים לאמהות לאחר לידה, Motherlove – מוצרי הנקה מהטובים בעולם.
הליין של ניקה כולל בין היתר את ה”ארגוניקה” – שזה תיק ארגונית מאוד פרקטי לעגלה ואני משתמשת בו בכיף לעגלת תאומים עם הבנות שלי. התיק מכיל תא חיצוני נוח לשליפה לחיתולים ומגבונים, 3 תאים לבקבוקים וגם תא אחד גדול שאפשר לשים בו בגדים, חיתול, אוכל, ארנק, פלאפון וכל מה שצריך. התיק מגיע עם קליפסים וגם רצועה לכתף שהופכת את התיק לשימושי ונוח לא רק לעגלה אלא גם לשימוש יומיומי.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

הארגוניקה – תיק לעגלה

בנוסף, יש את ה”תיק בקטנה” שהוא גם תיק קטן ומעוצב שיש בו מקום לכמה חיתולים, מגבונים, ארנק ופלאפון – בשביל היציאות הקטנות האלה מהבית לגינה או לסופר, שיהיה לך נוח. לקחתי לעצמי אחד כזה ואני מודה שרוב השימוש שלי איתו נעשה אפילו בלי הילדים כי הוא פשוט יפה ואופנתי וחמוד ונוח ואני מקבלת עליו מחמאות כי הוא מיוחד..
בהמשך אושרית ראתה שיש ביקוש מצד הגולשות גם לבגדי הריון והנקה שיהיו נוחים, איכותיים ומעוצבים ואז היא גילתה את מותג האופנה הבינלאומי – 9fashion  והחליטה לייבא אותו ארצה כדי להכיר לאמהות הישראליוית מותג באמת שווה שהולך חזק בחו”ל  -שיש לו קולקציה מהממת של בגדי הריון ובגדי נשים שיכולים לשמש נשים משלב ההריון וגם אחרי. הבדים נעימים ונוחים, יש מגוון עיצובים מאוד שימושיים גם ליום יום וגם לאירועים רשמיים.

 
מאחר ואושרית היא מהזן שלי, כלומר אלו שחושבים כל הזמן איך לגדול ולהתפתח מתוך זיהוי של צרכי הלקוחות, היא הבינה ש”ניקה” זה מותג שהולך וגדל והוא צריך גם בית. לא רק בית וירטואלי אלא בית אמיתי.
כזה שאמהות יוכלו לבוא אליו , בין אם בחופשת לידה עם התינוק או סתם לערב של כיף והרצאה עם חברות, מתוך זיהוי הצורך הזה בחברה לנשים במיוחד אחרי לידה שמרגישות בדידות מאוד גדולה ותסכול מהמהפך הזה שנוצר להן בחיים עם תינוק קטן וחמוד שמחליט בשבילן מתי הן יאכלו, ישנו, יניקו והכל פתאום סובב סביב התינוק, ורגע, איפה את בסיפור??
ומה עם הנקה? לא לכולנו זה הולך חלק, ולא לכולן יש את המודעות או את הרצון להזמין יועצת הנקה הביתה כי את לא בטוחה שזה באמת מה שיעזור אם ההנקה לא הולכת חלק.
מתוך כל אלו אושרית ושפרה חשבו והתלבטו ואז מצאו מקום מושלם בקרית אונו, מקום אינטימי, חמוד וקטן שכולל חנות בקומה הראשונה ומעליה גלריה שמתאימה בדיוק להגשמת החזון הזה של “בית לאמהות”.
הן שיפצו את המקום, עיצבו והחליטו שבמקום יועברו קורסים, סדנאות ואירועים וגם קליניקת הנקה שבה יועצות הנקה מומחיות יתנו מענה לנשים שיגיעו למקום. ידעת שחופשת לידה לא חייבת לעבור לבד???
ניקה מציעה רשת של תמיכה לאמהות אחרי לידה  מתוך מחשבה על הצרכים האמיתיים  של אמהות טריות  ואיך לגרום להן להרגיש טוב יותר עם עצמן בין אם מבחינת בקרים של כיף עם אמהות אחרות , סדנאות העשרה וגם
להתלבש קצת יותר יפה כדי להרגיש טוב עם עצמך בבגדים שמחמיאים.
אופנת 9FASHION היא אופנה מובילה באירופה ובבוטיק של ניקה תוכלו למצוא את הקולקציה המהממת במחירים נוחים.
השבוע נפתח הבוטיק ולכבוד ההשקה תוכלו להנות עד סוף השבוע ממגוון מבצעים, מתנות והנחות!

ואם קשה לכן להגיע? אין בעיה. יש הכל גם בחנות באינטרנט וצוות ניקה ישמח לתת לכם שירות טלפוני, לעזור ולייעץ בכל בעיה. כי ככה זה כשיש אמהות שחושבות גם על הצרכים של אמהות אחרות.
לצפיה בקולקציה של חורף 2013 של בוטיק ניקה :

 לבוטיק MY NIKA לחצי כאן
 
אושרית ביקשה ממני לערוך אירוע השקה מפנק  לרגל השקת החנות הקטנה והמטריפה שלה, וביום חמישי האחרון נפגשנו יחד עם בלוגריות ומובילות דעת קהל  לערב של כיף.
החלטתי שאני משקיעה בעיצוב מפנק, שלל מתוקים ועוד דברים מגניבים כדי שלבנות יהיה כיף וטעים. בינינו, כשאת אמא, ובמרתון יומיומי עם הבית, העבודה והילדים למי יש זמן לאכול כמו שצריך או לאכול מוס שוקולד, קייק פופס, כמה סוגים של קאפקייקס, היום שמים את הקלוריות בצד ועושים פאן!!

בערב שערכנו אושרית הציגה את הקולקציה החדשה לחורף 2012 והזמינה את טובי גור, סטייליסטית (ובמקרה גם חמותה המגניבה), לתת טיפים לבנות איך להתלבש נכון בהריון ואחרי לידה.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
קולקציית 9fashion

לאחר מכן מרב קרגמן, מפתחת שיטת 7 דקות ביום לגוף חטוב , שיתפה אותנו בטיפים שיעזרו לנו לשמור על הגזרה תוך כדי העבודה, פתרון מעולה לאמהות עסוקות כמונו שאין להן זמן ללכת למכון כושר.
היא הצליחה להפעיל את הבנות ואפילו את ההריוניות והתרגילים שלה שלא לוקחים יותר מכמה דקות ביום, גרמו גם לי לראות כמה שאני לא בכושר למרות שכל היום אני מפרפרת אחרי שתי היפראקטיביות קטנות ושהשרירים שלי ממש לא מאומנים, אז החלטתי שמהיום אני הולכת לפרגן לעצמי כמה דקות מדי יום במשרד (ברגעים אלו אני מכניסה את הבטן :)) כדי לשמור על עצמי.
את הסרטון של מרב וההפעלה המהנה שהיא עשתה לבנות שהיו באירוע, תוכלו לראות כאן בקישור
אתן מוזמנות להרשם לאתר של מרב ולקבל סדרת טיפים חינמיים ללא תשלום עם מספר סרטונים קצרים שאתן ממש ממש חיבות לראות!!
לחצו כאן לצפיה
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
מרב מדגימה על קרין

 

אתן מוזמנות להכנס לפייסבוק של ניקה ולהתעדכן בעוד מבצעים והטבות ומגוון אירועים
 
לאלבום המלא מהאירוע לחצו כאן

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]