9 חודשים

2

כך נקראת התוכנית החדשה של מאקו . תוכנית שעוקבת אחרי 100 זוגות החל משלב תכנון ההריון ועד לשלב הלידה במידה ואכן תתרחש.

במהלך התוכנית נבחרו 100 זוגות בהריון ראשון, שני או שלישי.

אתמול בערב שודרה יריית הפתיחה – תוכנית ההשקה של הפרויקט. בעוד 9 חודשים למעשה יפגשו שוב את הזוגות ויראו היכן הם יהיו.

דיברו על כל מיני סטטיסטיקות של הריונות וחרדות ומוכנות נפשית, הרגשתי הזדהות מלאה עם מרבית הדברים.

לקראת סוף התוכנית ביצעו 100 הזוגות בדיקת הריון משותפת , כ50 אחוז מתוכם קיבלו תוצאה חיובית ואלו שלא, יכלתי לראות כבר בהבעה של האכזבה שהתשובה שלילית.

גם עם זה הרגשתי הזדהות.

לא ממש כתבתי על זה פה כי בעלי אסר עלי, אבל לפני שבוע בדיוק, אחרי יום איחור, בדיקה ביתית של מקלון הזהב הראתה לי 2 פסים. פס אחד חזק ופס שני חלש אבל ברור לגמרי.

הייתי בטוחה שזה זה. ביום ראשון בבוקר שוב עשיתי בדיקה, גם שם יצא פס חלש אבל חיובי וברור לגמרי. עד היום כל ההריונות שלי הראו תמיד פסים חלשים בבדיקה מאחר ואני חסרת סבלנות ובודקת מוקדם.

ביום ראשון בצהריים התחיל דימום חלש שהתגבר למחזור חזק וקשה ביותר.

הבנתי שכנראה זה לא תפס.

הגרף שלי היה אופטימי ביותר עד לבוקר הדימום, היתה קפיצה משמעותית, וכנראה שהיה הריון כימי שהתחיל ונעצר בשלב די מוקדם.

עברו עלי יומיים קצת קשים, לא ידעתי אם אני כותבת על זה פה או שלא, היו את כל הסימנים של ההריון, אפילו האתר FERTILITY FRIEND אמר שיש סימנים מלאים להריון. אבל כנראה שזה לא היה צריך לקרות.

אתמול הצפיה בתכנית מאוד חיברה אותי לתחושת האכזבה הקשה. במשך הסופשבוע הייתי די בטוחה שאני בהריון, הפסים לא הותירו מקום לספק לי ולבעלי. לא יתכן ששתי בדיקות יצאו חיוביות וברורות וזה לא יהיה בטא. היו לי לא מעט בדיקות שליליות בחיי..

(כן, אני מהפסיכיות שמכורות לבדיקות הריון , זו השריטה שלי) .

 

אז מצד אחד קצת עצוב לי שזה לא נתפס ושפתאום זה נראה לא פשוט להקלט להריון, מצד שני אני עוברת את אחת התקופות העמוסות ביותר שהיו לי בחיים, אני עובדת מדי יום בין 12-16 שעות, עם הילד באמצע (כן, לא טעיתם, בקושי יש לי שעות שינה) ובאיזשהו מקום אולי זה לטובה וזה משאיר לי עוד חודש של עבודה אינטנסיבית עם אפשרות לקחת ריטלין שמאוד עוזר לי לתקתק דברים. בעיקרון מהרגע שבו חשדתי שאני מבייצת הפסקתי עם הריטלין כי זה לא כל כך בריא בהריון אבל עכשיו חזרתי וזה עושה לי ממש טוב ואני לוקחת כשאני באמת צריכה, כדי לא להתמכר.

בקיצור, אני מאוד מקווה שזה יגיע כבר ההריון הזה, לא בא לי להתמרח עם זה עוד כמה שנים וככל שחולף הזמן חודשי הנסיונות מתרבים (היום אני כבר 4 חודשים אחרי הגרידה) משהו בי מתערער ומתמלא ספקות. מתכננת לעשות הרבה מדיטציות ודימיון מודרך, לנסות קצת להוריד הילוך עוד שבוע ולתת לגוף שלי להרגע כדי שיוכל להצליח לקלוט ולהחזיק הריון בריא ותקין.