7 טיפים לעיצוב מקורי של חדר הרחצה

G

ישנם חדרי רחצה אשר משרים אווירה נעימה ויוקרתית במיוחד, ולכן אם אתם מתלבטים לגבי עיצוב מקורי – להלן 7 טיפים לעיצוב מקורי וחדשני של חדר הרחצה שלכם בבית.

עיצוב חדר הרחצה: כך תעצבו באופן מקורי

על מנת שתוכלו לעצב חדר רחצה מזמין במיוחד, חשוב ראשית כל לחשוב על התקציב ולתכנן את חדר הרחצה בהתאם לקונספט אחיד אשר ישרת אתכם למשך שנים רבות. על מנת להקל עליכם בתהליך העיצוב, להלן 7 יפים לעיצוב מקורי של חדר הרחצה שלכם:

  • ריצוף: אחד האלמנטים העיצובים אשר נותנים את האפקט הדרמטי ביותר לחדר הרחצה הוא ללא ספק הריצוף. על מנת לייחד את חדר הרחצה ניתן למקם מרצפות וינטאג’ אשר מעניקות לא רק נופך יוקרתי אלא גם אווירה של פעם, ולאחר תהליך של ליטוש באמצעות חברה מקצועית תוכלו להיות בטוחים כי הריצוף יחזיק מעמד, גם בתנאי לחות. בנוסף, ניתן לבצע רכישה של טפט אותו ניתן להדביק על גבי המרצפות הקיימות, אולם הקפידו לבחור בטפט איכותי אשר נמכר דרך חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום הטפטים לחדרי רחצה.
  • ארונות אמבטיה: ארונות אמבטיה הם פריט עיצובי לכל דבר ועניין, ובאמצעות רכישה של ארונות אמבטיה חדשים תוכלו לעצב את חדר הרחצה באופן מקורי ועם שימת דגש על טעמכם האישי. השמיים הם הגבול כאן, וזאת לאור שורה ארוכה של עיצובים אותם תוכלו לבחור מתוך הקטלוג או בעיצוב אישי אשר נעשה בהתאם לטעמכם. לפני רכישה של ארונות אמבטיה מומלץ לבצע מדידות של הגובה, הרוחב והעומק של הארון הקיים, וזאת בכדי לבצע התאמה מושלמת של ארונות אמבטיה לא רק מבחינת העיצוב אלא גם מבחינת הדיוק במידות.
  • אביזרי פרזול: פרזול לחדר הרחצה מאפשר לכם לעצב את הבית באופן מקורי ועם אלמנט פונקציונאלי, וזאת לאור בחירה מבין מגוון רחב של אביזרי פרזול אשר ניתנים לרכישה דרך חברה מקצועית. את אביזרי הפרזול ניתן לרכוש בהתאם לקונספט העיצוב אותו בחרתם, ולכם אם לדוגמא חדר הרחצה מעוצב בקו מודרני, העדיפו לרכוש פרזול מנירוסטה, לצורך השלמת הקו המעוצב שלכם.
  • אביזרי נוי: רכישה של אביזרי נוי מהווה דרך מצוינת לשדרוג חדר הרחצה, בעלות כספית מינימלית.
  • טקסטיל: שטיחי אמבט, חלוקים ומגבות פנים יעניקו לכם הזדמנות לא רק לפנק את עצמכם, אלא גם להעניק טקסטורה מעניינת לתוך חדר הרחצה.
  • וילון רחצה: על מנת שתוכלו לעצב את חדר הרחצה באופן מקורי, תוכלו לבחור בוילון עם טקסטורה מעניינת או וילון אשר משלים את עיצוב הכללי, כל זאת בעלות כספית של עשרות שקלים בודדים בלבד.
  • מראות: מראה גדולה לא רק תגדיל את חדר הרחצה אלא גם מהווה פריט מעוצב לכל דבר ועניין.
קרדיט תמונה PIXABAY

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *